У вересні YouTube-канал «1+1» перетнув позначку у 2 млн передплатників. Це третій YouTube-канал холдингу 1+1 media, який має таку кількість передплатників: серед YouTube-аудиторії також користуються великою популярністю офіційний канал пісенного талант-шоу «Голос країни» та інформаційної програми ТСН. Про це повідомляє пресслужба медіагрупи.
«2 млн передплатників – це той результат, коли якісний контент, помножений на професіоналізм команди 1+1 Digital, яка займається розвитком YouTube-каналу «1+1», призводить до постійно інтересу аудиторії, що постійно зростає. Вважаємо, це ще один чудовий подарунок телеканалу «1+1» до 25-річчя», – каже Анна Ткаченко, директорка 1+1 Digital та Інновації.
YouTube-канал «1+1» містить випуски всіх програм, фільмів і серіалів, які транслюються на однойменному телеканалі. Профіль телеканалу «1+1» з’явився на відеоплатформі у 2009 році, за 10 років контент каналу сумарно зібрав понад 1,2 млрд переглядів. За кількістю передплатників він входить у п’ятірку найпопулярніших на відеохостингу профілів великих загальнонаціональних каналів. Зараз канал налічує близько 9,5 тис. відео.
Нагадаємо, у травні YouTube-канал ТСН набрав 2 мільйони передплатників.
Читайте також:
1+1 Digital Studios знімає серіал про покоління Z
Освітні серіали від «Дія. Цифрова освіта» будуть доступні на 1+1 video
1+1 media почала допрем’єрний продаж серіалів нового сезону на 1+1 video
Після кодування супутника кількість користувачів 1+1 video зросла на третину
Фото: 1+1 media
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!