«Кількість каналів у пакеті має другорядне значення для споживача, найголовніше – це зміст і спрямованість, які задовольняють потреби вузьких груп. Чим більше пакетів, які задовольняють потреби вузьких груп споживачів, тим більша ймовірність, що у вас збільшиться кількість абонентів-передплатників», – продовжує Сергій Бойко.
Незважаючи на наявність супер-дорогих преміум-телеканалів у платних пакетах, користувачі мають стабільний інтерес до топових українських телеканалів. «Майже 60% передплатників ОТТ – просунуті користувачі платного телебачення, які купують платні пакети за 150–200 гривень, – однково частіше і довше дивляться канали загальної спрямованості без яскраво вираженої тематики. Чому? Тому що на каналах загальної спрямованості працюють досить талановиті програмні директори і програмні менеджери, які складають сітку з контенту, який задовольняє максимальну кількість потреб домогосподарств – є і кіно, і серіали, і ток-шоу, і новини – усього потроху. Розставлений в правильний час цей контент дає змогу охопити максимальну аудиторію», – продовжує екс-президент «Волі».
Підтвердження цьому – помісячний телеперегляд у системі альтернативних телевимірювань BigDataRating (об’єднує показники ОТТ-переглядів «Волі», «Тріолана» і YouTV).
На другому місці уподобань телеглядачів – розважальні телеканали, на третьому – дитячі анімаційні. На четвертому місці – фільмові канали. Раніше вони були популярнішими за дитячі та йщли відразу після розважальних. На п’ятому місці – канали новин, у 2014-му вони були на третьому місці. Пізнавальні телеканали в минулі роки весь час займали друге місце, сьогодні вони сьомі. Замикають рейтинг – спортивні, музичні та регіональні телеканали. Але ситуацію потрібно регулярно моніторити – новинні телеканали можуть викликати інтерес залежно від подій у країні.
Показники спортивних каналів також залежать від подієвих змагань – на початку року вони були високі через Олімпіаду. Пізнавальні та фільмові канали сезонні – їх люблять дивитися більше в період телевізійного міжсезоння
Сергій Юлійович розуміє, що провайдерам варто було б обмежитися трьома пакетами. У соціальний пакет не потрібно включати топові українські канали телегруп. Достатньо каналів «Універсальної програмної послуги» та безкоштовних каналів – 35–40 мовників. У базовому пакеті повинні бути канали телегруп, за обсягом він має вміщувати не більше 50. Усі преміальні телеканали мають бути тільки в найдорожчому пакеті з 90 мовників.
Драйвером продажів можуть бути «кінобудки», канали «Футбол 1» і «Футбол 2», а також еротичні телеканали. Останні, як запевняє Сергій Бойко, популярні, незважаючи на обмежений 4 годинами на добу показ (00:00–04:00) в кодованому вигляді.
Як повідомляла «Телекритика», ліцензії «Зеонбуду» виходять 8 грудня 2020 року. Детальніше про платний пакет «Зеонбуду» читайте
ТУТ.
Повна презентація Сергія Бойка доступна за
цим посиланням.