Rakuten Viber оголосила про припинення усіх ділових контактів з Facebook. Додаток для обміну повідомленнями видалить розширення Facebook Connect, Facebook SDK та GIPHY зі своєї платформи, а також припинить всі витрати на рекламу у соціальній мережі, щоб підтримати хвилю руху #StopHateForProfit, яка зростає, передає пресслужба.
На тлі протестів, що спалахнули у США протягом останніх кількох тижнів, шість організацій, зокрема Антидефамаційна ліга та Національна асоціація зі сприяння прогресу кольорового населення, закликали рекламодавців зупинити свої витрати на рекламу у Facebook у липні через нездатність компанії захистити користувачів від ненависної риторики. Viber вважає, що ця проблема – остання крапля до численних випадків витоку даних, зокрема й до сумнозвісного скандалу з Cambridge Analytica, який полягає у тому, що політична консалтингова фірма незаконно зібрала дані майже 87 мільйонів користувачів Facebook. Тому додаток для обміну повідомленнями підтримує рух #StopHateForProfit і припиняє усі ділові зв’язки з Facebook.
«Facebook продовжує демонструвати погану оцінку розуміння своєї ролі у сучасному світі. Від неправильного використання персональних даних і відсутності будь-якого захисту до неможливості вжити необхідних заходів для захисту громадськості від ненависної риторики. Facebook перейшов межу. Не нам говорити, хто винен, але правда полягає у тому, що люди страждають від поширення небезпечної інформації – і це факт. Компанії повинні висловити свою чітку позицію стосовно цього питання», – прокоментував Джамел Агау, генеральний директор Viber.
Очікується, що Viber видалить усі продукти Facebook з програми до початку липня 2020 року. Витрати на рекламу у Facebook компанія припиняє негайно.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що Facebook втратив дуже великого рекламодавця – Verizon.
Читайте також:
Рекламодавці звинувачують Facebook у застосуванні мови ненависті
Facebook не будет платить СМИ за выдачу их ссылок в ленте
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!