Медійники в Україні могли тільки мріяти про гайд зі створення ідеального надихаючого контенту, тим більше від журналістів BBC, за стандартами якого працює кожне порядне медіа в світі. Вони розкажуть, як генерувати унікальні історії та відео, чим зацікавити покоління Z, як розширювати аудиторію і утримувати увагу існуючої, про цифровий сторітелінг, соцмережі та багато іншого. Чого очікувати від конференції і представників BBC – розповість «Телекритика».
Перший день конференції
21 червня буде насиченt інформацією про створення оригінального текстового та відеоконтенту, методами перевірки його достовірності та лайфхаками з роботи над ним за допомогою смартфона. На учасників чекає серія запитань-відповідей від представників BBC і панельна дискусія про проблеми достовірності контенту в Україні.
Наджиба Касраї, редактор міжнародного відділу академії BBC:

Наджиба Касраї
Редактор міжнародних сайтів BBC Academy поділиться складовими унікальної історії, як створювати підґрунтя для її обговорення в соціальних мережах і грамотно використовувати хвилі хайпу.
Джонатан Манро, керівник відділу збору новин BBC:

Джонатан Манро
Джонатан Манро як керівник відділу збору новин повідає, як перевірити контент із традиційних новинних джерел і соцмереж на достовірність, і виділить детектори фейкових новин.
Патрік Клахан, діджитал-журналіст:

Патриі Клахан
Діджитал-журналіст дасть практичні поради зі зйомки, редагування відео, аудіо та фото – все необхідне для створення якісного контенту за допомогою смартфона.
Другий день конференції

Кріс Гібсон
22 червня обіцяють навчити використовувати соцмережі для створення і просування контенту, довести важливість якісної графіки, розповісти, як розширити аудиторію, утримати існуючу і на десерт – додаткові можливості роботи з контентом від BBC.
Для розрядки організують панельну дискусію про роботу з поколінням Z і, за класикою, запитання-відповіді. Серед спікерів другого дня: Кріс Гібсон, редактор BBC Minute, який розповість про силу хештег, а також Патрік Клахан, Джонатан Манро і Наджиба Касраї.
Також, організатори пропонують 20 студентам і викладачам профільних вузів взяти участь в конференції на пільгових умовах, за 10% вартості. Для того, щоб отримати квиток за 680 грн на два дні конференції, напишіть листа на пошту office@sv7media.com.
Докладніше про реєстрацію і квитки ви можете дізнатися тут.
Фото: SV7 Media
Заглавное фото: Anthony Devlin