Понад третину всіх відвідувань цих сайтів пов’язані з переглядом телевізійного контенту (106,9 мільярда), з музикою (73,9 млрд) і фільмами (53,2 млрд).
Рейтинг очолили США, оскільки на країну припадає 27,9 млрд заходів на рік. Слідом ідуть Росія (20,6 млрд) й Індія (17 млрд).
Допершої десятки країн-піратів також входять Бразилія (12,7 млрд), Туреччина (11,9 млрд), Японія (10,6 млрд), Франція (10,5 млрд), Індонезія (10,4 млрд), Німеччина ( 10,2 млрд) і Велика Британія (9,0 млрд).
«Існує думка, що зростання популярності послуг Netflix і Spotify вирішило питання з піратством, але це не так, – заявляє Енді Чаттерлей, співзасновник і виконавчий директор MUSO, – 53% всього піратства відбувається на неліцензованих потокових платформах. Зрозуміло, що потокова передача є найпопулярнішим способом для споживачів отримувати доступ до контенту, чи то законні чи незаконні канали».
Чаттерелі впевнений, що індустрія легального контента повинна не тільки готувати стратегічний захист своєї продукції, а й враховувати потреби аудиторії, розуміючи, чому користувачі обирають піратські версії їхнього контенту.
Нагадаємо, на початку березня «1+1 медіа» офіційно презентувала SUDUM – проект із захисту авторських прав власників відеоконтенту в інтернеті.
Технологічно-правова система SUDUM блокує нелегальні копії відеоконтенту на сайтах, в соціальних мережах і на відеохостингу. Процес відстеження нелегального контенту відбувається автоматично 24 години на добу. У разі виявлення піратських версій матеріалів програма автоматично розсилає скаргу «піратові» (провайдеру, веб-сайту, адміністрації соцмережі).