Найближчим часом ця реклама має з’явитися у великих виданнях США. Стартувала кампанія зі сторінок New York Times, де викупили кілька рекламних шпальт, на яких розмістили чорно-білі фотографії людей, що, на перший погляд, читають щоденну пресу.
![](http://images.telekritika.ua/7630a7d32a5ecac7d7e766955543281d.png)
«Ретвіти незнайомців»
_
Однак насправді назви газет на фото свідчать, що це «Татові пости в Facebook», «Блог якогось хлопця» і «Ретвіти незнайомців».
![](http://images.telekritika.ua/fbd5249c798e4b71bbeae7161688c8ac.png)
«Татові пости в Facebook»
_
Завдання кампанії – нагадати про необхідність користуватися тільки перевіреними джерелами інформації в епоху великої кількості фейків.
![](http://images.telekritika.ua/d7dff1b57813dc31a02b428e6f58d45d.png)
«Блог якогось хлопця»
_