StarLightMedia та «1+1 медіа» знайшли спільну мову з платіжними системами і банками-еквайрами, ускладнивши функціонування вже 19 ОТТ-сервісам з нелегальним телеконтентом.
ТБ
-
-
НовиниТБ
Медіа-аудитор Kwendi Media Audit поділився прогнозами для українського рекламного ринку
от TelekritikaКоманда Kwendi Media Audit консолідувала прогнози медіа-інфляції від експертів ринку. В опитуванні брали участь найбільші рекламні холдинги країни: Publicis Groupe Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, Omnicom Media Group (Media Direction і Optimum Media), razom communications і Group M. -
НовиниЗМІТБ
Українські провайдери активно підписують контракти з 1+1 media distribution на 2019 рік
от TelekritikaНа сьогодні 1+1 media distribution підписала угоди на трансляцію каналів на 2019 рік із компаніями Lanet, «Телемережа» (Житомир), НКТВ (Миколаїв) і «Основа» (Чернігів). -
Компанія "Воля" і телеканали «Футбол 1» і «Футбол 2», які входять у медіахолдинг «Медіа Група Україна», отримали права на трансляцію матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги Європи УЄФА на сезони 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021.
-
Проект зосереджений на історії двох українських шахтарів із західної та східної частин країни – Ігорі зі Львівської області та Сергієві з Донецької області.
-
Ведучими проекту під назвою «Виклик» стали Тетяна Хмельницька й Тетяна Іванська.
-
Тур стане продовженням соціально-освітнього проекту «Ті, що вражають», який реалізує команда ТСН спільно з посольством Великої Британії в Україні.
-
Компанія розповіла, в якому стані перебувають актори після ДТП і як будуватиметься робота без участі актриси Марини Поплавської, яка загинула в результаті трагічної події.
-
НовиниТБ
І трьох років не минуло: телеканал «1+1» почав зйомки історичної стрічки «Чорний ворон»
от TelekritikaЦе якраз той випадок, коли глядачі та поціновувачі однойменної книги Василя Шкляра вже й справді зачекалися. Стрічку «Чорний ворон» телеканал «1+1» знімає другий рік, спочатку – під керівництвом Олега Туранського, а згодом тепле режисерське крісло віддали Тарасові Ткаченку («Гніздо горлиці»). І тут, здається, процес пішов. -
Українська телекомунікаційна компанія виставила у своєму Facebook рекламу послуги «Додатковий екран», але, мабуть, перед публікацією маркетологи не особливо придивлялися до картинки.