Глава інвестиційного фонду Dragon Capital Томаш Фіала інвестував у медіахолдинг «Новое время», який об’єднує однойменний сайт, щотижневий журнал та інформаційну радіостанцію, $10 мільйонів. Також він повідомив про цілі медіахолдингу вийти «в нуль» протягом 3-4 років. Про це він розказав у інтерв’ю liga.net.
«Інвестовано вже понад $10 млн. Плануємо вийти на беззбитковість протягом 3-4 років», – зазначив Томаш Фіала.
“Початковий бізнес-план передбачав, що медіахолдинг вийде «в плюс» через три роки: «Коли ми в 2014-му, відразу після Революції гідності, домовлялися з Віталієм Сичем (головний редактор НВ, – ред), то перший бізнес-план передбачав, що через три роки ми вийдемо на беззбитковість. Вже пройшло 5 років і поки цього немає. Але ми активно інвестуємо в цей бізнес, розвиваючи нові напрямки. Це вже велика компанія – 150 чоловік. Результати хороші і за охопленням, і за якістю контенту. Ми продовжуємо цю тему підтримувати », – додав бізнесмен.
Томаш Фіала не вважає медіа бізнесом: «Якби ми дивилися на НВ як на бізнес, то ми б його не робили, тому що 20% рентабельності там немає. З іншого боку, ми стежимо за фінансовими результатами, у менеджмента є чітка мотивація і бажання максимізувати доходи і вийти на прибутковість в доступному для огляду майбутньому», – зазначив він.
Проте бізнесмен не планує продавати «НВ»: «Не будемо продавати. Західні, незалежні, професійні медіаінвестори зараз, на жаль, не цікавляться нашим ринком. Тому що бізнесу в Україні немає. А продавати це якомусь українському олігарху – точно ні. Ми ніколи не будемо цього робити. Це не та цінність, заради якої ми створювали НВ », – додав він.
Разом із тим, Томаш Фіала спростував інформацію видання Liga.net про нібито переговори щодо придбання телеканалу «24» мера Львова та лідера «Самопомочі» Андрія Садового, аргументуючи це тим, що ТБ програє інтернету: «Ми не вели переговори з каналом” 24 “. Ми телебачення аналізували, але вирішили не інвестувати в нього з різних причин. Ми вважаємо, що телебачення буде падати, у нас надлишок каналів, основна аудиторія у них 60 +. Комерційно успішними вони ніколи не будуть і не можуть бути. Ми не бачимо сенсу інвестувати в телебачення(…). Ми його не розглядали як політику. У нас є контент і щоб розширити доступ до нього, ми дивимося на всі канали дистрибуції: телебачення поки має найбільше охоплення, але це ненадовго, інтернет вже скоро його обжене. Як я сказав, в Україні каналів надлишок, частка найбільшого новинного каналу – 2%, всі інші – менше відсотка. Це дуже мало. Йти туди і конкурувати – ми не бачимо в цьому ні економічного, ні іншого сенсу », – резюмував Томаш Фіала.
Нагадаємо, в серпні Євген Кисельов повернувся в якості ведучого на «Радіо НВ».
Фото: НВ
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та Facebook!