Британському онлайн-медіа The iPaper вдалося протягом року істотно наростити аудиторію в Instagram – з 5 тис. передплатників до 11 тис. Як? Про це розповідає SMM-менеджерка видання Таш Селмон.
Але спочатку трохи статистики. Чому, власне, видання повинні залучити «лайтовий» Instagram, тоді як існують серйозніші канали типу Facebook та Twitter? Відповідь дають аналітики: оскільки прогнозується, що Instagram перевершить Twitter як джерело новин, медійникам пора б перебудуватися із заміток, написаних телеграфним текстом, на контент, який інформує не тільки за допомогою слів, а й фото та відео.
Звіт The Reuters Digital News Report 2020 показав, що представники всіх вікових груп, починаючи з 2018 року, стали частіше використовувати Instagram як одне з основних джерел новин. Протягом 2018-2020 рр. цей показник виріс удвічі, що дає привід прогнозувати: Instagram, як новинне джерела, обжене Twitter у 2021 році. Ба більше, Reels може стати гідним конкурентом TikTok, а це значить, що Instagram дає контент-мейкерам ще більше можливостей.
А тепер перейдемо до найголовнішого: яким чином The iPaper удвічі виріс в Instagram менше ніж за рік… і продовжує рости?
Постійність – ключ до успіху
Оскільки Instagram раніше не був пріоритетом, довелося розробляти стратегію з нуля. Мій попередній досвід роботи у Metro.co.uk дуже знадобився. Я знала, що марно публікувати багато повідомлень в один день, а потім днями мовчати. Тому моя головна задача полягала у тому, щоб знаходити інфоприводи й публікувати повідомлення послідовно та цілеспрямовано, хоча б раз на день, щоб сформувати звички та очікування аудиторії.
Через деякий час передплатники почали проявляти активність, охоплення – рости. Однак соціальні мережі непередбачувані, тому не варто боятися «ефекту американських гірок», коли за підйомом приходить спад, і знову підйом – це норма. Головне, дотримуватися вашого бачення того, який вигляд повинен мати обліковий запис, навіть тоді, коли активність знижується.
Контент – король
The iPaper має онлайнову версію і друковану, тому я хотіла показати ці дві особливості в Instagram. Якщо ви зайдете у наш акаунт, то побачите і фото, й ілюстратив з інфографікою – все це ви знайдете і в друкованій версії видання.
Також дуже важливо адаптувати контент. Якщо для Twitter я вибираю найбільш актуальні новини та формую короткі замітки на їх основі, то для Instagram я даю більше тексту, супроводжуючи його знімками або каруселлю знімків. У підсумку наш обліковий запис Instagram має набагато веселіший вигляд, ніж наш обліковий запис у Twitter. І, звичайно, для першої соцмережі частіше вибирається лайтовіший за своєю суттю контент, ніж для другої.
Усі показники мають значення
11 тисяч передплатників – це ознака того, що ми рухаємося у правильному напрямку. І дуже важливо відстежувати статистику не тільки в Instagram, а й статистику сайту, щоб розуміти, які теми найбільше подобаються аудиторії. А потім уже на основі цього аналізу можна формувати контент-план для соцмережі.
Наприклад, бувши політично неупередженим виданням, ми пишемо матеріали для аудиторії з різними політичними поглядами, але також ми пам’ятаємо, що всі наші читачі, крім політики, цікавляться такими темами, як подорожі, високі технології, археологічні знахідки й т.д. Так що теми наших дописів варіюються від сувоїв 2000-річної давності до політичних коментарів від карикатуриста Бена Дженнінгса.
Stories втягують
У грудні 2019 року я вирішила протестувати стратегію Instagram Stories, ґрунтуючись на позитивному досвіді видання Metro.co.uk. Ідея полягала у тому, щоб новини озвучив на камеру профільний журналіст. Я залучила політичну оглядачку Хлою Чаплейн для цих цілей. Тепер її новинні випуски у Stories регулярно збирають хорошу аудиторію. А нещодавно нами була запущена серія матеріалів під хештегом #iexplained, у якій різнопрофільні репортери у форматі Stories розповідають новини, досліджують певні теми, що хвилюють читачів, беруть інтерв’ю.
При створенні контенту для Stories, я хотіла використати наші редакційні таланти, і це спрацювало. Адже головне правило журналістики ще ніхто не скасовував: «людям завжди цікаві люди». Ну і для журналістів, які змушені працювати з дому під час карантину знімання відео для соцмереж були й викликом, і фаном одночасно!
А що стосовно Reels?
Наразі – це велике питання. Новинка поки тестується і мною, і журналістами. Я хочу гарненько розібратися, чим же Reels істотно відрізняється від TikTok. Я не обіцяю, що найближчим часом ми здивуємо своїх читачів танцювальними відео, однак в Reels ми змогли б продовжити нашу серію #iexplained. У будь-якому випадку це ще одна можливість проявити себе і своє медіа.
Читайте також:
Ефективний інфлюенс-маркетинг: що потрібно знати брендам при роботі з блогерами
Коронакриза: як пандемія впливала на ринок digital-реклами
Популярні Instagram-блогери заробляють близько $300 за допис
Фото: скріншот акаунта The iPaper
На основі матеріалів journalism.co.uk
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!