Дистриб’ютор телеканалів Sony пояснює, як супутникове кодування змінить український ринок Pay TV.
Спецпроекти
-
-
БізнесСпецпроектиТБ
З перших вуст: провідні медіагрупи детально пояснюють, для чого їм потрібне супутникове кодування
StarLightMedia, 1+1 media та «Медіа Група Україна» детально пояснюють, чому вони вирішили закодувати свої телеканали на супутнику 20 січня 2020 року. -
БізнесДіджиталСпецпроекти
Безкорисливість, не прибуток: чому соціальне підприємництво таке важливе?
от TelekritikaЯк вирішувати проблеми, а не робити з будь-якої ідеї машину із заробляння грошей – розповідає українська підприємниця Світлана Манукян, яка допомогла удосконалити сервіс для нечуючих BeWarned. -
ДіджиталСпецпроекти
Від трьох співробітників інхаус до мільйонних рекламних бюджетів. 5 кейсів першого року роботи digital-агентства Ланет CLICK
Досвід телеком-провайдера Мережі Ланет у побудові власної експертизи онлайн-просування і створенні діджитал-агентства -
ОглядиСпецпроектиТБ
Кодовий замок. Все, що потрібно знати про супутникове кодування українських телеканалів
Детальний FAQ (Frequently Asked Questions) від «Телекритики». -
ДіджиталНовиниСпецпроекти
У 2019 COSMONOVA|NET створили ОТТ-платформу для бренда розумних телевізорів KIVI
от Telekritika«Телекритика» оцінила перспективність нової ОТТ-платформи KIVI TV та дізналась, які переваги вона дає глядачам. -
ДіджиталІнтерв'юКіноСпецпроекти
Одного разу в Multiplex: Віталій Писаренко про аудиторію, Screen X і квоти
от TelekritikaЯк найбільша мережа кінотеатрів мріє стати інтертейнмент-холдингом, застосовує date і просуває українське кіно. -
Клавіатура-метелик, на 20% більший тачпад та інші нововведення, які так приваблюють медіаменеджерів, креативників і діджитальників у MacBook Air.
-
ДіджиталІнтерв'юСпецпроектиТБ
Серійний СЕО Максим Бахматов про медійне минуле – Comedy Club, КВК і суперництво із Зеленським
Колишній кавекашник і екс-співвласник Comedy Club в Україні Максим Бахматов у інтерв'ю «Телекритиці» розповів, як із медійника йому вдалося перевтілитися в IT-підприємця. -
Одесская киностудия отпраздновала свое столетие. За этот период на ней было снято около 500 фильмов – некоторые знакомы зрителям наизусть («Д'Артаньян и три мушкетера»), некоторые не сохранились («На великом пути» Василия Радыша), некоторые были комичными продуктами своего времени (особенно перестроечные фильмы в духе «Полтергейста-90» и ему подобных). Но киностудия произвела на свет и массу картин, которые опередили свое время – художественными качествами, прогрессивными идеями или особенностями создания. О десяти таких очень разных фильмах мы и хотим вспомнить.