У 2019 році телевізійні ЗМІ втратили перше місце серед джерел отримання новин в Україні. Причина – значне зростання частки аудиторії, яка використовує для цього соціальні мережі. Про це свідчить опитування USAID-Internews “Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа в 2019 році”.
За даними дослідження, глобальний тренд в медіа – перехід від традиційних ЗМІ до електронних. Аудиторією телебачення залишаються українці старшого віку (46+).
Онлайн-медіа користуються популярністю серед українців 18-45 років, отримуючи новини з “глобальної мережі” споживачі часто віддають перевагу службам і сервісам новин.
Переважна більшість українців використовують одночасно кілька типів медіа для отримання новин, в разі ж якщо джерело тільки одне, то це частіше телебачення (53%).
“У 2019 українці стали набагато менше довіряти традиційним ЗМІ. Довіра до всіх традиційних медіа впала в середньому на 11%, в порівнянні з 2018-м. Довіра коливається між 19% до загальнонаціональної преси, 22% до місцевих радіо та 49% до загальнонаціональних телеканалів – в той час як загальнонаціональним інтернет-медіа довіряють 51% респондентів – найбільший показник цього року”, – йдеться в дослідженні.
Відзначимо, колишня в.о. міністра охорони здоров’я Уляна Супрун у липні рекомендувала стежити за інформаційною гігієною та менше дивитися телебачення. На її переконання, це вкрай шкідливо для здоров’я – в своєму блозі вона запевняла, що люди, які дивляться телевізор більше 3 годин на день, мають в два рази більшу ймовірність передчасної смерті в порівнянні з тими, хто витрачає на це менше години. Пізніше Уляна Супрун присоромила канал «Україна» за запит про наслідки екзорцизму.
Фото: pixabay