На ринку креативної індустрії завдяки ідеї Андрія Федоріва з'явилося нове ЗМІ – SPOM, місія якого – подружити молоді талановиті агенства з клієнтами.
ЗМІ
-
-
У квітні 2019 на посаду керуючого директора медійного рекламного агентства Starcom Ukraine, що входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine, призначена Ольга Воронова.
-
Чеське видання Český rozhlas вибачилося за публікацію матеріалу про Володимира Зеленського під назвою «Єврей на чолі українських фашистів» авторства Яна Фінгерланда і змінило назву. Текст залишився незмінним.
-
Квота для ТБ зросте з 75% до 90%, запроваджується квота для друкованих ЗМІ – половина накладу має бути українською мовою.
-
Воррен Баффетт, який посідає третє місце в глобальному списку Forbes зі статками $82,5 млрд, заявив, що зменшення кількості реклами призведе до закриття більшості газет.
-
Серед переможців радіоконкурсу – радіостанції соратника Медведчука, нардепів Гереги, Княжицького, Бурбака, Гончаренка та Молотка.
-
Нацрада через 1,5 року зуміла довести правомірність свого рішення у двох судах.
-
ЗМІНовиниТБ
У травні за підтримки 1+1 media відбудеться конференція «Дні електронних комунікацій»
от TelekritikaЗ 30 травня по 2 червня на «Днях електронних комунікацій» телекомпровайдери та представники медіа подискутують про майбутнє, яке чекає на галузь після виборів. -
ЗМІНовини
Президентська частина Нацради 5 раз відмовилася оголосити радіоконкурс для «Суспільного»
от TelekritikaЧиновники як і раніше не можуть визначитися з так званою стратегією щодо розподілу вільних радіочастот. -
14 років тому, в квітні 2005 року, на YouTube завантажили перший відеоролик Me at the zoo, що поклав початок епосі користувацького контенту. «Телекритика» знайшла його перших братів і пропонує переглянути найстаріші YouTube-записи, які з'явилися протягом кількох місяців з часу запуску відеохостингу.