Великі рекламодавці – PepsiCo, Walmart, Yum Brands, Taco Bell та ін., – незадоволені результатами роботи нового стрімінгового сервісу Quibi. Вони просять переглянути рекламні угоди, передає wsj.com.
Компанії вважають, що стрімінг не зможе виконати свої зобов’язання. Джерела повідомляють, що у рамках деяких контрактів Quibi гарантував певну кількість показів за конкретний період, проте сервісу не вдалося набрати потрібну кількість аудиторії. Внаслідок чого деякі рекламодавці попросили продовжити термін угод, тому що сервіс «навіть не наблизився до цільових показників».
Згідно з попередніми даними, поки ніхто з рекламодавців не втік.
Виною усьому криза, викликана пандемією коронавірусу. Творці Quibi розраховували, що стрімінговий сервіс зробить революцію у мобільному відео та ним будуть користуватися під час поїздок або у чергах. Але запуск, який відбувся 6 квітня, збігся з карантином у США та Канаді, де знаходиться основна аудиторія сервісу. У підсумку, до середини травня додаток завантажили 4,2 млн разів, і за станом на 12 травня Quibi займав 125 місце у списку найбільш завантажуваних безкоштовних додатків для iPhone у США.
Нагадаємо, що стрімінг уклав угоди з великими рекламодавцями на $150 млн, а всього у проєкт було вкладено $1,75 млрд.
Раніше стало відомо, що Quibi відмовиться від мобільного перегляду та змінить своє позиціювання.
Читайте також:
Quibi добавит функцию TV-Casting в мае
Quibi получил 1,7 млн загрузок в течение первой недели
Vox Media создала сериал для платформы Quibi
Quibi получил 300 тысяч загрузок в первый день запуска
Запуск Quibi: легкие шоу, ориентация на мобильное смотрение и разочарование пользователей
Контент Quibi: триллеры, мультфильмы, черные комедии и новости
Фото: Quibi
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!