Регіна Тодоренко, телеведуча, продюсерка шоу «П’ятниця з Регіною» почала вести рубрику про подорожі «Кралі в терміналі» на радіостанції Lux FM. Перший випуск програми вийшов в ефір 27 липня. Про нове шоу і новий формат, різницю роботи на ТБ і в YouTube, а також про продюсерство, навчання у Нью-Йоркській кіноакадемії та «ефект Дудя» Регіна розповіла в інтерв’ю «Телекритиці».
Раніше ви були ведучою на ТБ, тепер ведете рубрику про подорожі на радіо. Це новий досвід для вас? Або навіть новий виклик? Поділіться емоціями!
Я і зараз залишаюся телеведучою, з тією лише різницею, що тепер до цієї професії додалася ще одна, яку мені цікаво розвивати. Це дійсно стало для мене новим досвідом, якого, зізнаюся, спочатку я трохи побоювалася. Перед записом першої програми я дуже нервувала, але сподіваюся, що мені вдалося впоратися.
Я навіть уявити не могла, яка ж це велика праця – працювати на радіо! Говорити «радійним» голосом – це щось зовсім нове для мене, адже він відрізняється від голосу, яким я говорю у звичайному житті. І я зрозуміла, що для того, щоб знайти свій «радійний» голос, якісь особливості, потрібно докласти багато зусиль. Навіть сміятися по-радійному – це зовсім не те, як у житті! Поки я тільки шукаю свій звук. Думаю, можливо, додати в нього якісь особливі одеські нотки (сміється). Мені все це дуже подобається! І подвійно приємно вести програму моєю рідною українською мовою. Та й тема подорожей мені дуже зрозуміла і близька, тому ми будемо й далі разом з Василісою (Василіса Рядних – співведуча Регіни Тодоренко – ред.) розповідати про міста, країни та інші цікаві куточки нашої планети, які варто побачити хоч раз у житті!
Чому була обрана тематика подорожей, адже зараз карантин? Або ви сумуєте за «Орлом та решкою»? До речі, а чому ви пішли з проєкту?
Рубрика «Кралі в терміналі» існує на Lux FM уже якийсь час і починалася вона без мене, але до старту нового сезону програму вирішили оновити та запропонували мені спробувати. Тематика подорожей мені дуже близька, і без зайвої скромності можу сказати, що я в ній добре розбираюся. Стільки, скільки я підгледіла в інших країнах, скільки різноманітної їжі з’їла і з якою величезною кількістю неймовірних людей познайомилася – мені здається мало хто випробував щось подібне на собі. І мені хочеться ділитися всім цим досвідом зі слухачами. Ну уявіть, як це приємно: стоїш ти у заторі, навколо нервово сигналять водії, всі кудись намагаються встигнути, а тут раптом тобі по радіо розповідають про льодовики Ісландії, і ти на 2 хвилини подумки летиш туди! Я дуже сподіваюся, що мої знання і рекомендації стануть у пригоді, коли кордони знову будуть відкриті, і ми знову зможемо вільно переміщатися світом.
Попри те, що пандемія змусила всіх нас трохи зупинитися і залишитися вдома, у нас є зараз прекрасна можливість по-новому відкрити для себе свою власну країну і побувати у тих куточках і у тих містах, про які ми тільки чули й поїздку куди весь час відкладали на потім.
Що ж стосується того, що я пішла з «Орла і решки», то цей проєкт назавжди залишиться значною частиною мого життя. Але у всього є термін придатності, й у той момент, коли я вирішила розлучитися з цією частиною мого життя, мій «термін придатності» у цьому тревел-шоу закінчився. Попри те, що я любила цей проєкт і любила свою роботу, мені, як і кожній людині, потрібно було відпочити, перемкнутися на щось інше, випробувати нові емоції. І тоді я задумалася про те, щоб створити свій проєкт. Так, через якийсь час, народився пілотний випуск шоу «П’ятниця з Регіною».
Якою буде концепція вашої рубрики? Розкажіть усі соковиті подробиці.
Рубрика «Кралі в терміналі» – це такий собі компактний контент для мандрівників, які хочуть дуже швидко побачити обличчя міста чи країни. Ми говоримо про всі найцікавіші місця, які обов’язково варто відвідати, архітектурні пам’ятки й круті тусовочні локації. Ми разом з Василиною Рядних намагаємося розповідати про все незвично і, звичайно ж, з практичного боку. Кожне місто, або країна – особлива точка на карті, абсолютно новий свіжий ковток повітря.
Чи не буде вам завдавати дискомфорту той факт, що вас не будуть бачити, адже ви звикли бути на ТВ-екранах та й у YouTube у вас понад мільйон глядачів?
Мене абсолютно не бентежить той факт, що мене не будуть бачити. Швидше, навпаки, це навіть цікаво. Адже мене й так досить багато на ТБ, у YouTube й у соціальних мережах. А тут зовсім інший досвід! Мені часто кажуть, що у мене дуже впізнаваний голос, і через те, що він постійно на слуху, для людей він вже став рідним. Це, звичайно, мені дуже лестить. Тому я вирішила спробувати себе у новій для мене сфері, у новому амплуа. Для мене це якоюсь мірою челендж, у якому мені цікаво позмагатися і в якому мені цікаво перемогти.
Чому ви вирішили повернутися в український ефір? Ви були членом журі шоу «Маска» у РФ. В Україні скоро запускаються шоу «Маска» (канал «Україна») і «Маскарад» («1+1»)… І в цей самий час ви повертаєтеся в український ефір – збіг?
Звичайно, збіг. Але я дуже рада тому, що ці класні проєкти будуть робити два таких великих телеканали. До шоу «Маска» я ніколи не була членом журі, але я знаю, що таке бути учасницею проєктів («Фабрика зірок – 2», «Голос»), і знаю, як це, коли оцінюють твій талант. А тут я вперше опинилася на іншому боці з різницею лише у тому, що переді мною були не молоді та артисти-початківці, а справжні мастодонти шоу-бізнесу. Це був дуже цікавий досвід. І я б із задоволенням взяла участь у фільмуванні одного з цих телепроєктів у ролі вокалістки, що ховається під маскою. Мені хочеться знову повернутися на сцену й співати, адже останнім часом я трохи закинула музичну кар’єру, і всі мої концерти зараз тільки для однієї людини – мого маленького сина.
Чи продовжуєте ви вести шоу «П’ятниця з Регіною»? До речі, шоу Насті Івлєєвої «Agent Шоу» порівнювали з «П’ятницею з Регіною», мовляв, Настя взяла той самий концепт. Ви згодні з цим? Тому ви концепцію змінили?
Так, звичайно, я продовжую працювати над створенням шоу «П’ятниця з Регіною», проте, можу сказати, що у новому сезоні у шоу відбудуться зміни. Ті, хто дивився «П’ятницю …» з самого початку, знають, що кожен сезон шоу відрізнявся від попереднього у залежності від того, як змінювалася я. Наприклад, коли я була вагітна, мені було цікаво розмовляти з відомими артистками, які могли поділитися своїм досвідом народження і виховання дітей.
Після народження Майкла ми зробили «сімейний» сезон, у який запрошували відомі пари. Тому я не впевнена, що «П’ятницю» можна порівнювати з шоу Насті Івлєєвої. Це концептуально два абсолютно різних формати. «П’ятниця з Регіною» – це тепла душевна розмова, «Agent Шоу» – набір класних і смішних челенджів. Наші проєкти абсолютно різні. Вони не гірші й не кращі, вони просто різні.
Для «П’ятниці …» ви вибрали жанр інтерв’ю. Чому? На вас подіяв «ефект Дудя»?
Я з великою повагою ставлюся до того, що робить Юрій Дудь, і до всіх, хто працює у жанрі інтерв’ю. При створенні «П’ятниці з Регіною» на мене, скоріше, вплинули такі проєкти, як шоу Ellen Еллен Дедженерес і шоу Грема Нортона. Ми створювали розважальний контент, вигадували різні смішні конкурси й у найперших випусках, мені здається, відверто знущалися з гостей (сміється).
У шоу «П’ятниця з Регіною» ви були й ведучою, і продюсеркою – складно поєднувати ці дві ролі?
Зараз «П’ятниця з Регіною» переживає невелику трансформацію, але я так само залишаюся ведучою і продюсеркою свого шоу. Ці дві ролі поєднувати у собі складно, але можливо, за умови, що у тебе є хороша команда, яка вміє і може злагоджено працювати без тебе. Це, звичайно, велика майстерність! У книзі Іцхака Адізіса «Ідеальний керівник» йдеться про те, що велике, високе мистецтво – налагодити роботу команди так, щоб вона працювала, як годинник, без твоєї участі. Коли я була вагітна, мені було дуже складно організовувати весь знімальний процес, займатися бюджетами та кошторисами, рекламними проявами, сценаріями, гостями та локаціями. Тому я дуже вдячна своїй команді за те, що вона давала мені час відпочити, брала на себе багато робочих процесів і могла працювати автономно, без мене, а я всього лише перевіряла фінальну версію відзнятої програми.
Як диплом Нью-Йоркської кіноакадемії допоміг вам отримати золоту кнопку YouTube?
Я можу сказати так, що навчання у Нью-Йоркській кіноакадемії допомогло мені навчитися створювати контент, який буде цікавий глядачеві в YouTube і який приверне певну кількість передплатників на наш канал, що зі свого боку дозволить отримати золоту кнопку YouTube. На лекціях ми були зосереджені на продюсуванні проєктів, на тому, як написати сценарій, вивчали нюанси операторського мистецтва, гру актора, знімали етюди й самі ж у них грали. Всі знання, які я там отримала, я разом зі своєю командою застосовувала у роботі над створенням «П’ятниці з Регіною». Ми намагалися зробити шоу, яке сподобається глядачам, і золота кнопка YouTube – це як показник того, що ми все зробили правильно. Ну і, звичайно, правильні заголовки й стабільний контент – основна запорука успіху в YouTube – теж зробили свою справу (сміється).
У чому різниця роботи на ТБ і на YouTube – поділіться своїм досвідом.
Різниця лише у свободі й у кількості цензури – ось і все. Концепт у роботі на телебаченні та в YouTube один і той самий. Знаєте, я завжди посміхаюся, коли чую, що хтось говорить, що не дивиться телевізор. «Ну а в комп’ютер ти ж дивишся?», – відповідаю йому. По факту це одне й те ж саме, з тією лише різницею, що на телебаченні вже існує певна добірка програм, а в YouTube ти сам вибираєш що і коли тобі дивитися. Так само як у кожного YouTube-каналу є свій формат, на телебаченні існує свій, тільки з великою часткою цензури. Тому я можу сказати, що свобода і кількість цензури – це те, що відрізняє YouTube від традиційного телебачення. За останні кілька років з’явилося дуже багато крутих шоу абсолютно різного формату, одні з них транслюються як на ТБ, так і в YouTube, інші з інтернет-телебачення перекочували на блакитні екрани телевізорів, але всі разом вони роблять одну велику справу – розвивають сферу культури й телебачення.
Читайте також:
Регина Тодоренко стала ведущей рубрики о путешествиях на Lux FM
Регіна Тодоренко прийняла пропозицію руки і серця від російського співака
Регіна Тодоренко ледь не потрапила в перестрілку
Фото з особистого архіву Регіни Тодоренко
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!