«Служіння суспільству»:
The New York Times – за репортаж Джоді Кантор і Меган Тухі, The New Yorker – за репортаж Ронана Ферроу. Обидві зазначені публікації були присвячені сексуальним домаганням з боку впливових голлівудських продюсерів (зокрема й Харві Вайнштейна, викриття якого стало для Ферроу – сина
«голлівудських» батьків – справою честі).
«Видатне подання сенсаційного матеріалу»:
The Press Democrat – за численні репортажі про лісові пожежі в Санта-Розі (Каліфорнія).
«Видатне розслідування»:
The Washington Post – за розслідування щодо кандидата в Сенат Роя Мура, який в минулому імовірно домагався до дівчаток-підлітків, а також за розкриття махінацій, за допомогою яких це розслідування намагалися скомпрометувати.
«Редакційна майстерність»:
The Arizona Republic и USA Today Network – за спецпроект, який би пояснював, чи можливе будівництво знаменитої «Стіни» Трампа, і які наслідки воно матиме. (Редакція використовувала не тільки текст, а також і відео, подкасти та навіть VR-технології.)
«Розкриття національної теми»:
The New York Times і The Washington Post – за розслідування про втручання Росії в американські вибори і про зв’язки членів адміністрації Трампа з Володимиром Путіним.
«Міжнародний репортаж»:
Кореспонденти Reuters – за розкриття брутальних методів, за допомогою яких філіппінський диктатор Родріго Дутерте веде свою «війну з наркотиками».
«Нарис»:
Рейчел Каадзі, журналіст-фрілансер – за матеріал для GQ про Ділана Руфе, який вбив 9 людей у церкві в Чарльстоні.
«Коментар»:
Джон Арчибальд з Alabama Media Group – за «ліричний і сміливий коментар щодо Алабами, який водночас резонує і в національному масштабі, про корумпованих політиків, просування прав жінок і викриття лицемірства».
«Критика»:
Джеррі Сальц із New York Magazine – за аналіз візуального мистецтва в Америці.
«Редакційний коментар»:
Енді Домінік із Des Moines Register – за аналіз того, як приватизація медичних послуг у Айові позначилася на малозабезпечених громадянах.
«Ілюстрації»:
Фрілансери Джейк Хелперн і Майкл Слоун – за серію графічних робіт для The New York Times, в яких розповідається про побут реальної родини сирійських біженців, яка живе в щоденному страху перед депортацією.
«Новинна фотографія»:
Райан Келлі із The Daily Progress – за зйомку наїзду автомобіля на натовп людей в Шарлоттсвілле під час акції ультраправих.
«Серія фотографій»:
Штатні фотографи Reuters – за документування доль мусульман-рохінджа, які зазнали геноциду в М’янмі.