У кінці листопада група 1+1 media представила проєкт-експеримент «Mind Contest: люди проти машин». Прийом анкет на участь розпочався 19 листопада, і вже 13 грудня організатори конкурсу отримали більше 100 заявок учасників. Про це повідомила прес-служба медіагрупи.
«З огляду на нестандартний підхід і цільову аудиторію учасників проєкту, ми з командою журі приємно здивовані сміливістю українців. Час взяти участь ще є, тому впевнений, що кінець року познайомить нас із ще більшою кількістю якісних заявок від учасників. Нам із колегами точно буде нелегко при відборі і формуванні команд, адже на кону − боротьба за першість у креативній індустрії», − зазначив Максим Кривицький, голова журі проєкту «Mind Contest: люди проти машин» і генеральний продюсер каналу 1+1.
Заповнити заявку на участь у проєктах можна до 29 грудня 2019 року. Анкета учасника повинна містити контактну інформацію, відеовізитку до 120 секунд, логлайн об’ємом до 700 знаків із відступами та посилання на три відеороботи, які допоможуть журі дізнатися більше про підхід учасника до створення контенту.
На основі поданих заявок журі відбере до 12 учасників, які будуть розподілені на кілька команд, що перейдуть до другого етапу проєкту.
У другому етапі команди людей і нейромережа працюватимуть над реалізацією своєї ідеї. Завдання кожної команди людей − створити тизер до власно вигаданого серіаліті, який далі буде змагатися із тизерами ідей, згенерованих нейромережею. Для однакових шансів на виграш − кількість ідей від нейромережі дорівнюватиме кількості ідей від команд людей. Для забезпечення конфіденційності і нерозголошення авторства з учасниками буде підписано угоду, яка гарантуватиме збереження таємниці змісту ідеї і реалізації до фінального етапу.
Третій і фінальний етап проєкту відбудеться навесні 2020 року в Києві, де для журі та глядачів батла будуть представлені тизери, створені Л-командами та нейромережею, але без вказівки авторства. Журі разом із присутніми гостями фінального заходу шляхом голосування виберуть переможця і тільки після цього дізнаються, хто його творець − людина чи машина.
Команда переможців проєкту отримає фінансову винагороду у розмірі 100 тис. грн. У разі перемоги нейронної мережі кошти підуть на благодійність.
Нагадаємо, раніше 1+1 media запустила новий проєкт «Mind Contest: люди проти машин». Мета проєкту − перевірити гіпотезу про те, що штучний інтелект може протистояти людському і самостійно створювати не менш оригінальний контент.
Фото: прес-служба 1+1 media
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!