Компанія Space production запустила пітчинг проєктів для пошуку нових оригінальних сценаріїв серіалів і фільмів. Початківці автори і досвідчені сценаристи зможуть подати на конкурс ідеї для серіалів і повнометражних фільмів, а також удосконалити свої роботи у рамках унікального «Креативного Space-простору». Про це повідомляє компанія.
Ідея створення сценарного пітчингу виникла у засновниць продакшену Дар’ї Легоні-Фіалко та Катерини Ласкарі.
«Для нас «Space-пітчинг» ─ це, одночасно, і тактичне, і стратегічне завдання, – розповідає Дар’я Легоні-Фіалко. ─ З одного боку, ми як продакшен зацікавлені у тому, щоб відкрити для себе нових авторів з новими небанальними ідеями і надалі співпрацювати з ними, створюючи свіжий оригінальний контент. Але, з іншого боку, ми дивимося і трошки ширше, адже зацікавлені у розвитку ринку в цілому. Він зараз потребує кисневої маски у вигляді нових авторських імен, нових концептів та ідей».
Мета пітчингу, крім пошуку нових авторів, ─ вибудувати процес виробництва оригінальних серіалів і фільмів за формулою «від авторської команди ─ до монтажного столу». «Весь прогресивний кіносвіт уже працює за принципом writing rooms, де носій ідеї ─ він же шоуранер ─ стає двигуном проєкту, його натхненням і, по суті, головною креативною одиницею, ─ каже Катерина Ласкарі. ─ Переможці нашого пітчингу зможуть потрапити у спеціально створені сценарні кімнати, а ми як продюсери будемо дуже зацікавлені у просуванні свіжих і яскравих ідей фіналістів».
Взяти участь у «Space-пітчингу» може як автор-початківець, так і досвідчений сценарист, подавши заявку за одним з напрямків: повнометражний фільм будь-якого жанру, серіал-драма, серіал-мелодрама, серіал-детектив або комедійний серіал. Один автор має право подати три заявки. Терміни подачі заявок: з 3 лютого ─ по 15 березня 2020 року.
Конкурс буде проходити у кілька етапів. Редакторська група перегляне усі подані заявки і сформує лонг-лист «Space-пітчингу», у якому у кожній із конкурсних категорій залишиться до 10 кращих проєктів.
Шорт-лист буде формувати вже експертна група, до складу якої увійдуть такі фахівці, як режисер Володимир Мельниченко, сценаристка Леся Волошин, кінознавець Володимир Войтенко, сценарист Андрій Бабік, сценаристка та продюсерка Ніна Шуліка, сценарист, режисер і продюсер Антон Лірник і креативна продюсерка Тала Пристаєцька. Очолить експертну групу Катерина Ласкарі.
І вже на наступному етапі пітчингу спеціальне журі, членство у якому вже підтвердили продюсер і актор Сергій Притула, генеральна продюсерка ОМКФ, співзасновниця Української Кіноакадемії Юлія Сінькевич, режисерка і сценаристка Наталія Ворожбит та режисерка, сценаристка і продюсерка Оксана Байрак на чолі з Дар’єю Легоні-Фіалко оберуть переможців конкурсу.
«З власного досвіду скажу, що сценарій може виникнути з яскравого спалаху у твоїй голові, з якогось уривка ідеї, шматочка фрази, сильного почуття, ─ розповідає Оксана Байрак. – Схопити цей натяк, впізнати серед інших думок ─ для цього потрібен талант. Але далі вже йде інший процес – наповнення ідеї змістом, нарощування м’язів майбутньої картини. Наявність таланту ми не маємо права судити. А ось як раз простежити, наскільки автор вміє обернути ідею у струнку форму, наскільки він відчуває жанр, стиль, тон … ─ це те, що й буду оцінювати у першу чергу ».
Усі учасники, які потраплять у шорт-лист, матимуть можливість доопрацювати та вдосконалити свої ідеї у рамках «Креативного Space-простору» – сценарно-авторського інтенсиву під керівництвом членів журі та редакторської групи.
Зазначимо, Space production готує на весняний сезон для СТБ українську адаптацію російських серіальних проєктів ─ процедурала «Слід» і докудрами «Сліпа».
Нагадаємо, StarLightMedia у грудні 2019-го провела креативний хакатон зі створення серіалів.
Фото: Егсан Рефагі
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!