Президент Петро Порошенко витратив на передвиборчу телерекламу 329 млн грн, його опонент Володимир Зеленський – лише 107 млн грн. Про це йдеться в дослідженні громадського руху «Чесно».
Порошенко найбільше замовляв рекламу на каналах: «Україна» – 96,4 млн, «Інтер» – 47 млн, СТБ – 31,8 млн, «Прямий» – 21,8 млн. Ще однією суттєвою статтею витрат для Порошенка було розміщення зовнішньої реклами під час передвиборчої агітації до першого туру – 58,2 млн грн (10% від усіх витрат). Крім того, 2,2 млн грн Порошенко перерахував НСК «Олімпійський» – за проведення дебатів 14 і 19 квітня
.
Зеленський, своєю чергою, замовляв телерекламу на більшості національних телеканалів: ICTV – на 19 млн грн, СТБ і «1+1» – по 17 млн, канал «Україна» – 16,6 млн, «Інтер» – 13,7 млн , «Новий канал» – 10,5 млн. 22,5 млн (або 16% фонду) переможець президентських виборів витратив на розміщення реклами на зовнішніх носіях. За проведення дебатів на НСК «Олімпійський» 19 квітня Зеленський перерахував комплексу 1,7 млн грн.
Нагадаємо, лідерами з розміщення політичної реклами під час передвиборчої кампанії стали Петро Порошенко, Юлія Тимошенко, Юрій Бойко, Сергій Тарута, Олександр Шевченко та Володимир Зеленський. Майже половину всіх рейтингів набрали три кандидати – Порошенко, Тимошенко та Шевченко.
Фото: скріншот YouTube