Популярні західні Instagram-блогери заробляють у середньому близько $300 за пост. Такі дані опублікував AdWeek з посиланням на Influence.co (маркетплейс топових блогерів), повідомляє AIN.UA
Більшою мірою їхній заробіток залежить від кількості передплатників. Так, наприклад, блогери з кількістю фоловерів від 100 тис. можуть розраховувати на $800 за пост, а ті, у кого аудиторія менша 1 тис. осіб, – щонайбільше на $100.
Так, середня ціна за рекламний пост становить приблизно $300, однак деякі блогери можуть заробляти більше залежно від кількості передплатників. Найприбутковіші акаунти у моделей, навколо яких, як правило, збирається найбільша аудиторія. Також у Instagram досить популярні фітнес-блогери, але заробляють вони все ще менше, ніж фотографи.
Таким чином, можна зробити висновок, що на рівень заробітку Instagram-блогерів упливають лише три чинники – тема, якість контенту і розмір аудиторії.
Нагадаємо, згідно з дослідженням розробника сервісу, аналогічного Tumblr і RSS, компанії Bloglovin, найпозитивніший ефект від комунікацій з аудиторією, на думку блогерів, досягається саме Instagram. Крім того, у Bloglovin у рамках опитування уточнили розцінки у популярних блогерів: 84% опитаних підтвердили, що готові розмістити спонсорський пост в Instagram менш як за $250 (саме за такі гроші більшість лідерів думок згодні написати промопост у Facebook), 97% – менш як за $500.
Головне фото: pixabay.com / Wokandapix