Компанії, які реалізують раніше узгоджену активність своїх брендів у телеефірі, отримають 20% бонусного розміщення, передає пресслужба Ocean Media.
Рекламодавці, які влітку інвестують у комунікацію своїх брендів більше від попереднього плану, отримають 25% бонусів. Якщо бренди не мали раніше заявленої активності, але з’являться в телеефірі влітку з бюджетом не менше 2 млн грн у період березня-серпня, вони додатково отримають 20% бонусного розміщення.
«Карантин став нелегким випробуванням для наших клієнтів, але його послаблення уже у кінці травня дало можливість нашим рекламодавцям почати відновлювати продажі. У цій ситуації ми готові підтримати партнерів, які розуміють важливість безперервної комунікації зі споживачами та продовжують інвестувати у цей непростий період», – прокоментував директор з продажу Ocean Media Сергій Смілянський.
За його словами, показники телеперегляду у 2020 році б’ють усі рекорди, і в окремі тижні демонструють зростання у 50%. В Ocean Media бачать у цьому можливість для брендів прокомунікувати з ТВ-аудиторією у період збільшеного перегляду та уваги до телебачення.
Згідно з даними дослідження Ocean Media, абсолютна більшість партнерів цієї компанії розраховує відновити продажі на докризовому рівні вже до кінця 2020 року.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що топ-10 рекламодавців подвоїли контакти з ТВ-аудиторією.
Читайте також:
ТБ, реклама та вірус: що відбувається на ринку і хто кого переможе
Андрій Партика, Ocean Media: «Ми відправляли наших продавців на переговори з секс-шопами»
Як українські медіа заробляють на нативній рекламі
З 16 січня уся реклама в Україні повинна бути українською мовою
Фото: Олександра Йорк
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!