На думку супутникової платформи, її використали як інструмент передвиборчої кампанії одного з кандидатів у президенти. «3 квітня у соціальних мережах та на деяких інформаційних ресурсах почала активно ширитися інформація від 28 березня про те, що провайдер Viasat нібито транслює заборонені в Україні російські телеканали. 28 березня компанія Viasat публічно надала всі необхідні роз’яснення та спростувала неправдиву інформацію, що було опубліковано у той же день у ЗМІ. Першоджерелом для нової хвилі поширення у соцмережах і на деяких новинних сайтах фейкової інформації став сайт пропрезидентського, за припущеннями деяких учасників ринку, телеканалу «Прямий», на якому ще донедавна була розміщена застаріла новина з провокативним заголовком», – йдеться в повідомленні.
Після того, як компанія зв’язалася із редакцією сайту та надала необхідні дані, текст новини було оновлено: «Втім провокативний заголовок залишився, і новина продовжує набувати розголосу серед неуважних читачів Facebook, які звертають увагу на гучні фрази», – повідомляє провайдер.
«Незважаючи на нещодавні детальні пояснення Viasat щодо неможливості трансляції ним російських телеканалів, телеканал «Прямий» успішно виконав функцію першоджерела для окремих груп у соціальних мережах, які маніпулюють суспільною думкою потенційного електорату напередодні другого туру, пов’язуючи компанію Viasat з одним із кандидатів у президенти. Цю новину про нібито зраду підхопила та почала стрімко розповсюджувати в соціальній мережі Facebook армія користувачів-ботів та ряд пропрезидентських активістів», – акцентує платформа.
Компанія Viasat обурена тим, що стала інструментом чорного піару та замовної масованої кампанії у соцмережах з використанням пропрезидентських ресурсів і маніпуляцій на почуттях патріотизму. «Ще раз наголошуємо на тому, ще супутникова платформа Viasat є аполітичною та незалежною компанією, яка прозоро працює у рамках діючого законодавства та забезпечує українського глядача доступом до якісного українського та закордонного контенту», – вказано в повідомленні.
Компанія нагадує, що сет-топ-бокси, які використовують споживачі для перегляду телеканалів, мають змогу прийому контенту у двох діапазонах, один із яких дає змогу вручну налаштовувати відкриті канали. Оскільки наразі сигнал російських телеканалів незакодований та сягає території України, споживацькі тюнери старого зразка мають можливість приймати його. Таким чином, попри те, що провайдер не надає таку послугу, глядачі можуть самостійно та незалежно від провайдера налаштувати доступ до російських каналів.
Фото: pixabay