Сейлз-хаус Ocean Media радить рекламістам не відмовлятися від розміщення довгих роликів брендів у рекламних кампаніях на ТБ.
Новини
-
-
Оновлення програмної сітки стало частиною перезапуску каналу після зміни власника.
-
Playboy скоротив тираж журналу та частоту виходу, перестав друкувати рекламу і змінив керівників. Видання створюють міленіали: у журналі немає працівників, старших 35 років.
-
Вартість новинного агрегатора SmartNews завдяки останнім інвестиціям перевищує мільярд доларів.
-
Сайт українського видання Forbes перестав працювати через УМХ.
-
Новим шеф-редактором ekonomika + призначена Дарія Ісакова, екс-редактор Forbes і засновник ділових видань Landlord і Leadership Journey.
-
Держкіно України представило список учасників 12-го конкурсу, які поборються за держфінансування.
-
ЗМІНовини
ТБ найдорожче: стало відомо, на що витрачали партії під час виборчої кампанії
от TelekritikaМабуть, найтривожнішим моментом після будь-якого святкування є підрахунок коштів, які були витрачені на нього. Нещодавно Центральна виборча комісія опублікувала фінальні звіти щодо витрат партій на виборчу кампанію. Найбільше було витрачено на команду «Зе». -
Всеукраїнська рекламна коаліція проаналізувала президентську і парламентську виборчі кампанії в Україні.
-
У Disney анонсують спеціальний пакет для користувачів стрімінга, який стане доступним цієї осені.