Раніше Ольга розвивала Media Partnership у рамках рекламного агентства групи Carat Ukraine, а в новій ролі буде курирувати цей бізнес-напрям у масштабах усієї групи. Також до нових обов’язків Мамай входить координація діяльності digital-активів агентств у складі Business Development Team під керівництвом Оксани Стехіної, повідомляє холдинг.
«Сьогодні, коли стрімкий розвиток технологій дає людям доступ до нескінченної кількості сервісів і продуктів одним натисканням кнопки, просто продавати продукти недостатньо. Саме тому бренди націлені на зміцнення взаємовигідних відносин, щоб інноваційно та змістовно досягати нових аудиторій. Моє завдання якраз і полягає в тому, щоб знаходити можливості для кооперації і розробляти інтегровані рішення, які зміцнюють взаємовигідне співробітництво. Адже ні для кого не секрет, що основна цінність будь-якого партнерства полягає в конвергенції: кожен учасник отримує більше, ніж вкладає», – каже Ольга Мамай.
CEO Dentsu Aegis Network Ukraine Олександр Гороховський зазначає, що призначення логічне – Carat понад рік «успішно і цілеспрямовано» розвивало напрямок Media Partnership, і Ольга Мамай була лідером цього процесу. «За цей час Оля створила велику базу потенційних партнерів і розробила кілька десятків різних проектів, які включають стратегічну співпрацю з Google, content partnership, co-promo наших клієнтів, освітні проекти та розвиток data-partnership. Я впевнений, що нова роль Олі допоможе поширити найкращі напрацювання Carat на всю групу», – коментує Олександр Гороховський.
Нагадаємо, Dentsu Aegis Network Ukraine об’єднує такі агентства: Carat Ukraine, Vizeum Ukraine, Dentsu Media Ukraine, iProspect Ukraine, Isobar Ukraine, Posterscope Ukraine, Amplifi Ukraine, Amnet Ukraine, The Story Lab, стратегічними партнерами групи є агентства UMG, Media Press, PointeR и MS-Smart Group.
Фото: DAN Ukraine