Моніторинг телеканалу О-TV 27 жовтня виявив, що обсяг трансляції телепродажу протягом астрономічної доби перевищив передбачену законодавством максимальну тривалість 3 години і становив 5 годин на добу.
Моніторинг телеканалу «Київ» 30 жовтня зафіксував 4 години 6 хвилин телемагазинів, безперервна тривалість трансляції телепродажу (о 19:45, 20:42, 21:52) становила по 2 хвилини – це менше передбаченої законодавством мінімальної тривалості (15 хвилин). Крім того, мовник не вказав використання фонограм виконавцями музичних творів під час трансляції реклами українського шоу Михайла Поплавського «Я в тебе один» (о 18:20, 19:48, 20:45, 21:54).
Рекламне законодавство обмежує трансляцію телемагазинів 15 хвилинами на годину, максимальна кількість виходів на добу не повинна перевищувати восьми, а загальний обсяг трансляції – трьох годин на добу (пункт 7 статті 5-1 закону «Про рекламу»).
Нагадаємо, 8 листопада Нацрада оголосила телеканалу ECO TV (ТОВ «ТК “ЕКО-ТВ”») попередження через перевищення добової квоти на телемагазини. У липні попередження за перевищення квоти телемагазинів отримала «Чорноморська ТРК». За даними «МедіаНяні», в регуляторі регулярно попереджали представників телеканалів про дату моніторингу, що формально давало змогу телеканалу уникнути порушень. Після публікації голова регулятора Юрій Артеменко доручив апарату регулятора провести перевірки на предмет порушення квоти на телемагазини по всіх телеканалах, зазначених у матеріалі «МедіаНяні». У переліку телеканалів фігурували в тому числі О-TV і «Київ».
Супутникові телеканали трансляціями телемагазинів заробляють близько 50–100 гривень за кожну хвилину трансляції. Перевищення тригодинної квоти дає змогу телеканалам заробляти додаткові кошти.
Фото – скрін з YouTube