У колаборації з фірмою Godfrey Dadich Partners редакційний директор Сьюзан Голдберг і креативний директор Еммет Сміт створили новий дизайн журналу і трохи змінили його формат.
Як заявив Еммет Сміт, така еволюція National Geographic забезпечить редакцію повним набором інструментів, доступних сучасним медіа, що дасть змогу компанії повніше продемонструвати вражаючу роботу фотографів, журналістів і художників і дасть читачам ще кращий журнал.
Водночас пыд час редизайну зберегли культову жовту рамку на обкладинці. Героєм нового номера став Пабло Пікассо.
У новому форматі в журналу з’явиться кілька нових розділів: «Доказ» – присвячений коротким фоторепортажам; «Занурення» – сповнений ідей та думок і покликаний кидати виклик очікуванням читачів; «Дослідження» – з підрозділом «Атлас», що розповідає історію через карти; «Крізь об’єктив» – фотографії і есе, які їх описують.
До набуття чинності змінами випуски журналу містили дві головні історії і кілька коротших, а основою видання були ілюстрації і фотографії. У результаті редизайну також почнуть використовуватися два нових шрифти і новий папір, який дасть змогу друкувати ще якісніші фотографії і зображення.
Нагадаємо, National Geographic – один із найстаріших журналів у світі. Він є офіційним виданням Національного географічного товариства США, заснованого в жовтні 1888 року. Журнал видається в кількох країнах більш як 30 мовами.