Якщо подивитися на міжнародні касові збори за останні кілька вихідних, то можна прийти до висновку, що інтерес глядачів до кінотеатрів потроху повертається. Попри те, що у Франції та ряді країн кінотеатри закриті – в Азії, наприклад, справи налагоджуються.
Явним успіхом на початку червня ознаменувалася Південна Корея, де субсидія, запропонована місцевим органом KOFIC, привела до значного збільшення продажів квитків: з $1,2 млн до $3,17 млн.
Вперше після того, як коронавірус вразив Південну Корею у січні, кінотеатральні збори стали поліпшуватися. Число продажів квитків у вихідні 5-7 червня досягло 402 000, що менше половини показника вихідних у звичайний час. Однак приріст за тиждень склав 112%.
Збільшенню продажів сприяло два фактори: дисконтні ваучери, надані Корейським радою з питань кінематографії (KOFIC) на суму 6 000 вон ($5) глядачам, які купують квитки; і повернення основних корейських фільмів у кінотеатри.
Місцевий трилер Intruder (“Зловмисник”), який почали показувати 4 червня, став першою великою корейською прем’єрою у кінотеатрах після карантину. Фільм заробив $2,23 млн за перші чотири дні. З них $1,87 млн, набрані у період з п’ятниці по неділю, склали 63% від загальнонаціональних вихідних.
У рамках своєї тритижневої кампанії, розпочатої з метою відновлення зруйнованої коронавірусом кіноіндустрії, KOFIC буде субсидувати до 1,33 мільйона квитків у кіно, куплених у період з четверга по неділю, і організація заявляє, що може продовжити схему на триваліший термін. Тепер все більше місцевих фільмів готуються до випуску і, як очікується, призведуть до зростання касових зборів. Серед них Innocence («Невинність») – 10 червня; Me and Me («Я і я») – 18 червня; і #alive (# живий) – 24 червня.
Щодо інших країн Азії – Японія піднялася у зборах завдяки поверненню фільмів про Месників, у той час як Гонконг і Тайвань пішли на спад.
Досі немає офіційних даних з Китаю, хоча у цьому місяці повинні були бути повторні відкриття кінотеатрів. Проте недавній звіт Китайської асоціації кінематографістів показав, що понад 40% кінотеатрів на ринку можуть остаточно закритися після карантину. Професор ОСК Стенлі Розен недавно заявив, що такі результати звітів можуть означати одне: власники кінотеатрів закликають державу фінансово підтримати їх.
У Франції, де кінотеатри повинні відкритися 22 червня, дистриб’ютори починають оголошувати нові дати. Наприклад, Wild Bunch запланував фільм Lucky Strike на 8 липня, а The Vigil – на 5 серпня. Також на цьому тижні було оголошено, що один з найбільших мережевих комплексів Франції – UGC Champs-Elysées, George V – залишиться закритим.
У Бельгії головна виставка Kinepolis заявила минулого тижня, що підготувала майбутню програму, і з 10 червня уже стартував продаж онлайн-квитків.
У Нідерландах ринок знову почав працювати з 1 червня. За перші 4 дні збори досягли $774 тис. Основний успіх був викликаний римейком місцевої комедії De Beentjes Van Sint-Hildegard, яка принесла $158 тис. У п’ятірку лідерів також потрапили «Вперед», «У тихому болоті», «Бладшот» і торішній новачок у Венеції «Правда».
У Гонконзі збори кінотеатрів просіли на 9% у порівнянні з топ-10, які зібрали $662 тис. Як і раніше лідирує японський мультфільм Digimon Adventure: Last Evolution Kizuna з $139 тис. За ним йде скандинавський трилер Tunnelen з $120 тис. у перший тиждень, а також номінант на «Оскар» – «Знедолені» – продовжує збирати круглу касу – $303 тис.
Що до Німеччини, бокс-офіс зменшився на 17% у порівнянні з попередньою сесією. Топ-10 фільмів отримали $497 тис. (падіння на 29%). Вперше відтоді, як знову відкрилися кінотеатри, фільм «Абсолютні незнайомці» не зайняв перше місце. Лідером став проєкт від Warner Bros. – Nightlife з $88 тис., а друге місце з $63 тис. зайняли «Хроніки Кенгуру». У топ-5 також увійшли «Дістати ножі» та «Вперед».
Кінотеатри Австралії отримали $189 тис. зі своїх топ-10 фільмів, що на 133% більше, ніж у попередній вікенд. Лідирувала «Людина-невидимка» із $41 тис. У п’ятірку лідерів входять «Бладшот», «Їжак Сонік», «Джуманджі: наступний рівень» і «Погані хлопці назавжди».
Іспанські кінотеатри заробили $16 тис. на першій десятці. Велика мережа Cinesa раніше заявляла, що планує відновити роботу, починаючи з 8 червня. Проте кінотеатри Мадрида повільно відкриваються, і більшість з них чекають кінця червня.
Норвезькі збори за вікенд 5-7 червня також показали стрімке зростання. Ці вихідні були кращими з моменту відкриття кінотеатрів: було куплено 29 576 квитків, що на 341% більше, ніж у попередній раз.
Нагадаємо, в Україні кінотеатри спочатку планували відкрити 10 червня, але пізніше був запропонований поетапний запуск з 2 липня.
Читайте також:
Ткаченко предлагает поэтапно открывать кинотеатры со 2 июля
Кинотеатры против онлайн-сервисов. Смогут ли ОТТ-платформы выиграть в гонке?
Попкорн, гроші та нуль квитків: як українські дистриб’ютори та кінотеатри живуть на карантині
Китайские кинотеатры открылись после карантина
Фото: «Телекритика»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!