Ведуча Channel 4 Крісті Оллсопп в інтерв'ю кореспонденту The Sun розповіла, що, літаючи відпочивати, вони з чоловіком сідають в бізнес-клас, а їхні діти – в економ. Тепер деякі користувачі мережі її ненавидять, а інші підтримують.
Медіатусовка
-
-
ІнсайдиКіноНовини
Український блокбастер «Король Данило» буде аналогом «Короля Артура» і «Робін Гуда»
от TelekritikaПерший український блокбастер, знятий без державного фінансування, не претендує на достовірність, а створює міф. -
Інформаційно-розважальна програма про актуальні автомобільні новини виходить в ефірі на телеканалі «2+2» вже майже 6 років. 4 червня «ДжеДАІ» оновили дизайн студії, а також логотип, брендовані автомобілі та фірмовий одяг журналістів.
-
Ми часто пишемо про те, як знімаються і створюються розважальні проекти, кінострічки та навіть серіали, але ще жодного разу наші репортажі не заводили нас за лаштунки політичних шоу. «Телекритика» вирішила нарешті виправити це, тож ласкаво просимо на одне з найпопулярніших шоу в країні – «Право на владу».
-
В рамках церемонії нагородження переможців Київського міжнародного фестивалю реклами – 2018 артист отримав нагороду за участь в рекламі Samsung.
-
ЗМІІнсайдиМедіатусовка
«Сніданок з 1+1» підрахував, скільки вдалося зібрати коштів під час благодійного аукціону
от TelekritikaШколі супергероїв бути! Під час благодійного марафону в День захисту дітей «Сніданок з 1+1» і куратор проекту «Право на освіту» Наталія Мосейчук зібрали всю суму, необхідну для відкриття нового класу Школи супергероїв у відділенні токсикології Національної дитячої лікарні «Охматдит». -
КіноМедіатусовка
Майже вийшло: Дейенеріс Таргаріен і Кхал Дрого спробували зобразити сцену з «Брудних танців»
от TelekritikaАктори серіалу «Гра престолів» Емілія Кларк і Джейсон Момоа відвідали захід, присвячений серіалу, де випили і знатно попустували. -
Українську телеведучу Сніжану Єгорову образило жорстоке опитування в ефірі «Прямого». Опитування мало на меті з'ясувати, кого глядачі б врятували від смерті – Сніжану чи її колишнього чоловіка Антіна Мухарського.
-
Учора Дмитро Карпачов, який майже 6 років співпрацював із каналом СТБ, розповів, що йде. Одним із останніх проектів, де був задіяний ведучий, стало гостросоціальне ток-шоу «Один за всіх».
-
ДіджиталМедіатусовка
90 відсотків інфлюенсерів готові працювати з брендами «за продукти»
от TelekritikaНа сайті щотижневого видання Adweek опублікували інфографіку про ринок інфлюенсерів. Селебрітіз соціальних мереж зізналися, що готові рекламувати бренди у своїх блогах, отримуючи натомість продукцію або послуги.