«Телекритика» відкриває тривалий спецпроект з антипіратською асоціацією «Чисте небо». Щотижня ми публікуватимемо тексти про те, чому піратство телеконтенту в інтернеті – це погано.
Архивы
-
-
4 березня Національну суспільну телерадіокомпанію України залишив її виконавчий директор Олександр Лієв. На роботі в НСТУ він запам’ятається діями, які суперечать місії суспільного мовника.
-
Про що говорили учасники ринку на галузевій конференції #TIM-TU Convergence 2019
-
З 1 січня значно подорожчали ТВ-послуги телевізійних сервісів, зокрема кабельного телебачення, IPTV, ОТТ.
-
Серіальні новинки в ці два тижні (11-24 лютого) продовжують заповнювати екрани. І, здається, глядачі потроху стали втягуватися в перегляд продуктыв українського виробництва. Наприклад, несподіваний фурор з перших серій справила робота Оксани Байрак для СТБ, серіальне виробництво від «1+1» виявилося теж не менш успішним, а ось для «України» прорив конкурентів на цьому терені означав лише рейтинговий занепад.
-
Як ви вже, напевно, чули, цього року від України на Євробачення поїде Maruv. Це, мабуть, один із найнеоднозначніших учасників, які вирушають підкорювати Європу за останні роки. З тих пір, як організатори Нацвідбору представили Ганну Корсун замість TAYANNA, телеглядачі та судді українського відбору встигли полюбити і зненавидіти, похвалити і пожрити Maruv, і в цьому, здається, її головна особливість.
-
У січні на телеканалі «1+1» у вечірньому прайм-таймі пройшла 12-серійна драма про переселенців із Донбасу «Маршрути долі».
-
До президентських виборів у країні залишилося трохи більше місяця – про що свідчить, зокрема, й зростання кількість політичних білбордів, агітаційних наметів і кандидатських дебатів у прямих ефірах. «Телекритика» продовжує огляд політичних ток-шоу, цього разу в полі нашого зору – політичний піар.
-
БізнесТБ
⛔ Ігри в монополію. Як Антимонопольний комітет змусив StarLightMedia «трансформувати» сейлер
Правонаступникові StarLight Sales – новоствореному телевізійному сейлеру Ocean Media, офіційними власниками якого значаться невідомі медіаринку особи, цього року пощастило стати найбільшим продавцем рекламного часу на ТБ. -
ЗМІІнтерв'ю
?? Наталія Бойко про виклики digital для друкованих медіа та рекламодавців, мовні квоти в пресі та programmatic
Історія про те, чому роботу у видавничому медіабізнесі варто проміняти на digital-агенцію.