Дистриб’ютор телеканалів Sony пояснює, як супутникове кодування змінить український ринок Pay TV.
Архивы
-
-
В останній тиждень року вийшли фінальні епізоди шоу СТБ і Нового каналу. «Плюси» перейшли до новорічного спецпрограмування.
-
Креативні рекламні агентства, медіабаїнгові агентства та сейлз-хауси діляться своїми думками щодо можливо запуску порівняльної реклами в Україні.
-
Перед стартом минулого вікенду магістр Йода напевно сказав би: «Війни зіркові у кінотеатри завітали знову, нехай прибудуть сила й удача із завершальним фільмом трилогії у прокаті».
-
Інтерв'юТБ
Андрій Партика, Ocean Media: «Ми відправляли наших продавців на перемовини з секс-шопами»
Директор телевізійного сейлз-хаусу Ocean Media підбиває підсумки 2019-го. -
На 51 тижні (16-22 грудня) продовжилася серіальна війна. «Україна» запаслася прем'єрою чергової драми, а «1+1» випустив комедійний серіал за участю DZIDZIO.
-
Директор із прикладних досліджень дивізіону «Мовлення» телегрупи StarLightMedia Орест Білоскурський дослідив, як телеглядачі бойкотують телеканали та скільки через це втратив телеканал «Интер».
-
Новим лідером прокату став сиквел «Джуманджі», що стартував настільки потужно, що непросто довелося навіть мультфільму «Холодне серце 2».
-
БізнесСпецпроектиТБ
З перших вуст: провідні медіагрупи детально пояснюють, для чого їм потрібне супутникове кодування
StarLightMedia, 1+1 media та «Медіа Група Україна» детально пояснюють, чому вони вирішили закодувати свої телеканали на супутнику 20 січня 2020 року. -
18 грудня у Мистецькому арсеналі в Києві видавництво #книголав презентувало книжку «Я, Ніна» авторства Яніни Соколової та Ольги Купріян. «Телекритика» підготувала репортаж із презентації.