Facebook виступає головним ресурсом отримання новин для приблизно 48% користувачів. У YouTube цей показник дорівнює 25%, у Instagram – менше 10%.
![](http://images.telekritika.ua/8708df6794ad48ff9afd0b6d03a891fa.png)
Фото: Digital News Report
![](http://images.telekritika.ua/925740d9ccad9c0c7e758932d09de511.png)
Фото: Digital News Report
![](http://images.telekritika.ua/1ab06e2afeb137a351423f0a08e9f25f.png)
Фото: Digital News Report
Що примітно, 24% користувачів віддають перевагу обговоренню новин у месенджері WhatsApp, і тільки 17% – у Facebook. WhatsApp також виявився найпопулярнішим місцем для обговорення і читання новин у Південно-Східній Азії.
Дослідження показало, що частіше за інших за доступ до новин у інтернеті платять жителі країн Північної Європи. Так, у Норвегії послугами платних новин користуються 30% користувачів (на 4% більше, ніж у 2017 році), у Швеції – 26% (+6%), а у Фінляндії – 18% (+4%).
![](http://images.telekritika.ua/36922fc7b58ec55c932976b7b66d1377.png)
Фото: Digital News Report
![](http://images.telekritika.ua/bd99b4286063d7e50f4cdec1f34c507c.png)
Фото: Digital News Report
офіційному сайті.