«Телекритика» продовжує щомісяця знайомити своїх читачів із новинками українського прокату.
Огляди
-
-
До 27-ї річниці незалежності України «Телекритика» вирішила оглянути весь вітчизняний кіноринок і з'ясувати, які українські кінострічки були найкасовішими та найуспішнішми. Ми не стали враховувати фільми, зняті в рамках копродукції, особливо з російським капіталом.
-
На початку осіннього сезону прем'єр виявилося так багато, що ми вирішили розбити нашу щомісячну рубрику на два випуски.
-
На початку осіннього сезону прем'єр виявилося так багато, що ми вирішили розбити нашу щомісячну рубрику на два випуски.
-
У стрімінгового гіганта Netflix рідко трапляються постріли в молоко, коли йдеться про серіали. Тоді як повнометражні фільми компанії часто розчаровують критиків і глядачів («Німий», «Парадокс Кловерфілд» і «Загибель цивілізації» – одні з найпам'ятніших провалів 2018 року), багатосерійні продукти зазвичай знаходять свою аудиторію.
-
КіноОгляди
До ворожки не ходи: кінокритики припустили, хто стане номінантом премії «Оскар»
от TelekritikaКіноексперти видання USA Today склали список фільмів, які з великою ймовірністю виявляться претендентами на головну премію в галузі кіно. -
Комедія «Шпигун, який мене кинув» якраз у прокаті, а Джилліан Андерсон, яка зіграла в ній, сьогодні виповнилося п'ятдесят. Актрисі, яка виконала за останні роки масу нетривіальних ролей – від примарної міс Гевішем у «Великих сподіваннях» до багатоликої богині Медіа в «Американських богах», – давно не потрібно доводити, що агент Скаллі – не межа її можливостей.
-
Учора Міністерство культури оголосило результати другого етапу конкурсного відбору кінопроектів патріотичної спрямованості. «Телекритика» розбирає – хто, що й почім – десятку лідерів оголошеного лонг-листа.
-
Американці дуже зайняті літніми відпустками й інтерес до походів у кіно у них знижується – ось перше, що спадає на думку, коли дивишся на доходи фільмів у прокаті США за минулі вихідні та порівнюєш їх із показниками попередніх вікендів. І хоча з 3 по 5 серпня в кінотеатрах стартували відразу три прем'єри, жодна з них не удостоїлася належної уваги публіки.
-
Слідом за виходом романтичного байопіку про життя одного з найвідоміших наркобаронів у історії («Ескобар») на екрани – тепер телевізійні – один за одним виходять історії з життя менш відомих, а то й зовсім вигаданих кримінальних ділків.