Маркетингове агентство з Торонто Cossette і McDonald’s отримали Гран-прі Каннського фестивалю за логотип бренду, перетворений на покажчики, що нагадують споживачам правильний напрямок до найближчого ресторану McDonald’s.

_
_
Ролик «Twitter-бібліотека Дональда Трампа» висміяв захоплення президента США популярної соцмережею.
Міжнародний фестиваль «Каннські леви» Cannes Lions вважається одним із найпрестижніших конкурсів у сфері реклами. Беручи свій початок в 1954 році, як скромний фестиваль рекламних роликів «Каннські леви» вийшли далеко за рамки рекламного бізнесу. Фестиваль розглядає, обговорює і оцінює різні, часто несподівані креативні рішення – від традиційної реклами до грандіозних високотехнологічних проектів, соціальних ініціатив та шедеврів високого мистецтва.