Юлія Тимошенко не шкодує грошей на рекламу передвиборної програми «Новий курс» ВО «Батьківщина». Згідно з даними фінансових звітів партії за II і III квартали 2018 року, сума, витрачена на передвиборну кампанію становила в квітні – червні 24,8 млн грн, у липні – вересні – 73 млн грн. Про це свідчать дані фінансових звітів партії за II і III квартали 2018 року, повідомляє Комітет виборців України.
На рекламу по телебаченню в липні – вересні ВО «Батьківщина» віддала 53 млн. Основна сума припала на ресурси компаній групи StarLightMedia Віктора Пінчука:
ТОВ «Глобал медіа груп» – оплата за «розміщення реклами на телебаченні» – 19 млн грн;
ТОВ «Старлайт бренд контент» – оплата за «надання рекламних послуг» – 30 млн грн.
«Діяльність цих компаній пов’язують із телеканалами ICTV, СТБ, “Новий канал” та ін. Більшість коштів за розміщення зовнішньої реклами отримала компанія “РТМ-Україна”», – відзначають в КВУ.
У Комітеті виборців пояснили, що йдеться про гроші виборців, які роблять внески на користь партії. Внесок, що перевищує 150 тисяч гривень, підлягає обов’язковому фінансовому моніторингу, тому в основному внески були нижчими цієї суми.
«Цікаво, що значна частина внесків громадян були однаковими за розміром. Так, фізичні особи 336 раз робили внески для партії на суму 148 тис. грн. Цікаво, що така ситуація вже мала місце раніше – на парламентських виборах 2014 року. Тоді частина виборців так само масово переказували партії гроші в сумі 149 тис. грн», – відзначають у КВУ.
Загалом у липні – вересні фізичні особи переказали 71 млн грн, юридичні особи – 4 млн.