Канал Kyiv.Live зіткнувся з дивним збігом: його конкурент – муніципальний телеканал «Київ» – вирішив зареєструвати таку ж саму торговельну марку. Про це повідомляється на сторінці каналу у Facebook.
«Дорогі кияни! Ми подали документи на реєстрацію торгової марки Kyiv.Live. Яке ж було наше здивування, коли ми побачили в реєстрі, що муніципальний телеканал «Київ» теж вирішив будувати телеканал з такою ж назвою і теж подав заявку на реєстрацію торгової марки. Але тільки трохи пізніше, – сказано у повідомленні. – Ми дуже раді за колег, які вважають, що їх канал уже настільки досконалий, що можна будувати ще один. Ну, а якщо така реєстрація потрібна лише для того, щоб заважати нам, то виникає питання про нецільове або бездарне використання грошей платників податків, адже «Київ» – муніципальний канал. Продовження точно буде».
Пресслужба телеканалу «Київ» повідомила «Телекритиці», що на каналі ще з 2018 року виходить програма з назвою «Київ. Live» і «Київ. Live. Підсумки». На час карантину програма була призупинена і повернеться в ефір вже у найближчому майбутньому. Керівництво каналу вирішило зареєструвати назву як торгову марку з написанням «Київ» – кирилицею, «Live» – латиницею.
«Як канал київської громади, всіх киян, ми вітаємо створення нових місцевих телеканалів, оскільки у Києві велика проблема з будівництвом місцевого інформаційного ринку. Ми раді конкуренції», – підкреслює керівник київської комунальної телекомпанії «Київ» Юрій Лященко.
Нагадаємо, напередодні місцевих виборів телепродюсер Олексій Семенов збирається запустити інформаційний телеканал Kyiv. Live на гроші Вадима Столара, столичного забудовника, депутата фракції ОПЗЖ у Верховній Раді та голови її київської парторганізації
Читайте також:
Европейские конкуренты Netflix стремительно растут
Alibaba создаст облачного конкурента Amazon и Microsoft
Фото: Kyiv. Live
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!