Варто визнати, тематика роликів Дусі Катасонової, або Олі Жук, досить різноманітна. Місяць тому «Дуся» завзято спілкувалася з героями серіалу «Школа», ставлячи їм 10 смішних запитань. Вже незабаром запитання стали серйознішими, а серед спікерів з’явилися справжні менеджери, бізнесмени та профі своєї справи.
З ким поспілкувалася Дуся за цей місяць?
Відразу після фіналу серіалу «Школа» «Дуся» вирушила допитати футбольного коментатора Ігоря Циганика («Профутбол», «2+2»). Примітно, що Ігор розповів, що це чи не перше інтерв’ю з ним саме про професію коментатора.
– Хороший коментатор – це який коментатор?
– Той, про якого не говорять після матчу (Сміється.)
Мабуть, тема футболу запала Дусі в душу, і відразу після Циганика вона вирушила до Олександра Алієва. Так-так, саме до того екс-півзахисника ФК «Динамо», якого часто можна зустріти в скандальній хроніці. «Брудної білизни» футболіста Дуся усе-таки вирішила не торкатися і розпитала Алієва про те, як стати футболістом, чи потрібна для цієї роботи вища освіта та як повинні відпочивати спортсмени. У коментарях до відео користувачі жартують, що нашій Дусі неймовірно пощастило спіймати Алієва не напідпитку.
Куди рухаємося далі? Знову до теми спорту. З нами Ксенія Литвинова, ведуча спортивної рубрики «Сніданок з 1+1». Завдяки ролику ми дізналися, що у відомих тренерів є свої тренери, а чарівна пігулка для завжди ідеальної фігури називається «пластичною хірургією».
Наступний співрозмовник – маркетолог Олесь Тимофєєв. І цей ролик схожий на короткий вступ до світу дорослого бізнесу. Адже, у якій би галузі ми не працювали, постійно чуємо про продажі, бренди та ринкову конкуренцію, але на ділі з таким стикаються далеко не всі. Що таке маркетинг – дивимося нижче.
Після того як більш-менш зрозуміли, що таке маркетинг і наскільки він важливий у бізнесі, залишилося відповісти, мабуть, на найнезручніше запитання: як правильно казати – «мАркетинг» чи «маркЕтинг»? Відповіді тих, хто знає правду, нижче.
Після спорту та бізнесу ми з Дусею нарешті вирушили на знімальний майданчик. Наступним після «Школи» серіалом став ситком від ТЕТ «Одного разу під Полтавою». Як ми знаємо, це результат спільної праці «Драйв Продакшн» і студії «Квартал 95», який уперше з’явився на екранах у 2014 році. А далі, мабуть, вам варто це просто побачити.
Надалі, пообіцяла Дуся, на нас чекає ще багато закулісних історій, відвертих інтерв’ю і, звичайно ж, тих смішних запитань-відповідей, про які непристойно говорити вголос, тим більше зіркам.
Під кінець, звичайно ж, трохи статистики. За місяць канал «Окей, Дуся» переглянули 14 771 раз, на канал підписалося 1 305 осіб, а з найбільше переглядів отримав ролик, присвячений «Школі». Його побачили 68 тисяч глядачів.
Як створювався проект «Окей, Дуся» – читайте ТУТ.
Фото: «Окей, Дуся»