Такі дані озвучила генеральний директор YouTube Сьюзан Войчицкі (Susan Wojcicki), пише Digital TV News. При цьому абсолютних цифр вона не навела.
Минулий рік вона охарактеризувала як «безпрецедентний» і визначила три пріоритетні напрямки для YouTube у 2019-му: підтримка авторів, підвищення рівня комунікації та залученості, а також необхідність залишатися відповідальною компанією.
Згідно з підрахунками MediaRadar, у 2018 році виручка YouTube від реклами зросла на 11% порівняно з 2019-м. При цьому, близько 15,5% всієї рекламної виручки відеосервісу минулого року забезпечили бренди Geico, Samsung і Disney.
Нагадаємо, найпопулярнішим роликом, розміщеним на YouTube минулого року, стало відео, в якому модель, актриса і учасниця телешоу «Сімейство Кардашьян» Кайлі Дженнер ділилася подробицями своєї вагітності. Протягом року ролик набрав понад 75 млн переглядів. А найпопулярнішою прямою трансляцією стало одруження британського принца Гаррі та Меган Маркл, яка протягом дня набрала понад 11 млн переглядів.
Крім того, минулого року YouTube заборонив розміщення реклами букмекерських компаній і азартних ігор.
Фото: pixabay