Національна компанія Kazakh Tоurism використовували фразу «Very nice!» з фільму «Борат» як слоган у своєму проморолику. Про це повідомляє The New York Times.
Ролик з’явився через кілька днів після прем’єри «Борат-2» на Amazon Prime. Інтегрувати фразу Бората у слоган рекламної кампанії запропонував Kazakh Tourism американець Денніс Кін, який колись приїхав у Казахстан з обміну, а зараз відкрив у країні екскурсійне бюро.
Нагадаємо, фільм викликав негативну реакцію у Казахстані. Жителі Казахстану закликають бойкотувати «Бората-2», оскільки вважають його расистським.
Читайте такоже
Анекдот, рассказанный дважды: рецензия на фильм «Борат 2»
Петицію про заборону «Бората-2» підписали 110 тисяч осіб
Фото: Borat 2
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!