Компанія Evident Media починає продаж прямої ТВ-реклами на телеканалах «Україна», НЛО TV і «Індиго TV», а також виводить на ринок новий продукт – пакет розміщення телевізійної реклами «Твоє ТБ». Про це повідомляє пресслужба компанії.
«Твоє ТБ» об’єднує загальні, пізнавальні, розважальні та дитячі телеканали. Жінки, які так цікаві рекламодавцям, складають ядро глядацької аудиторії каналів «Твоє ТБ»: 67% рекламних кампаній у 2020 році були спрямовані на жінок 25-65 років. Інші телеканали пакету «Твоє ТБ», наприклад, НЛО TV, К1, НТН і «Мега» – задовольняють потреби у контенті чоловічої аудиторії глядачів, що відкриває можливості для просування чоловічих брендів в ефірі.
«Ми цінуємо тих клієнтів, які ухвалюють рішення 100% рекламного бюджету інвестувати в розміщення на «Твоє ТБ», і розробляємо для них програму лояльності. Спеціальна мотивація для рекламодавців, які вибирають на таких умовах пакет розміщення «Твоє ТБ» на місяць, – це 10% -а знижка за лояльність, яку отримує клієнт у відповідному місяці розміщення», – коментує Антон Зінченко, директор Evident Media.
Фахівці з продажу та розміщення ТВ-реклами сейлз-хауса підготували ще кілька змін для клієнтів.
Додана гарантована знижка за зміщення бюджетів на початок року, якою рекламодавець може скористатися у потрібний йому час.
Гнучкішою стає система класів: до дійсних додалися ще два – Custom Basic та Bonus.
Для клієнтів, у яких порівняно невеликі телевізійні бюджети, передбачена мотивація у форматі ф’ючерсної знижки.
Рекламодавців, що не розміщувалися на ТБ з 2018 року і хочуть повернутися до розміщення на ТБ, очікує так звана спеціальна мотивація за re-launch продуктів і брендів, яка вже передбачена для клієнтів «Твоє ТБ».
Нові можливості відкриваються і для креативників: націнка за кобрендинг (ролик, у якому присутні два і більше брендів) не застосовуватиметься.
«У 2021 році ми не бачимо передумов для значного зростання ТВ-ринку і високої інфляції. Наш найоптимістичніший прогноз потенціалу зростання ТВ-ринку становить + 12-15%. І він має шанс реалізуватися, тільки якщо вдасться швидко перемогти COVID-19, що малоймовірно. Тому з урахуванням можливого та ймовірного продовження карантину, динаміка зростання ринку телевізійної реклами 2021, у яку віримо, становить близько + 5-7%. Стримана динаміка зростання також обумовлена зниженням ТВ-охоплень молодіжної аудиторії, через що рекламодавці драйвлять бюджети на просування молодіжних брендів і продуктів у діджитал. Цінові умови ми будемо формувати для клієнтів, виходячи зі стриманого прогнозу динаміки ТВ-ринку. При цьому хочу підкреслити, що ми готові знаходити індивідуальні рішення у партнерстві з рекламодавцями, щоб кожен кейс співпраці із сейлз-хаусом Evident Media ґрунтувався на релевантній ціннісній пропозиції для клієнта», – доповнив Антон Зінченко.
Evident Media пропонує підтвердити умови до 1 грудня, щоб отримати знижку для ранніх угод.
Нагадаємо, влітку топменеджери Ocean Media, Evident Media, Vizeum Ukraine та «Медіа Партнерство Баінг» розповіли, що чекає на український ринок ТВ-реклами у 2020 році.
Читайте також:
64% рекламодавців завершили адаптацію до нових умов – дослідження
YouTube запускає новий рекламний формат для ТВ-пристроїв
43% українських рекламодавців надають перевагу діджитал-каналам – дослідження
Фото: “Телекритика”
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!