Раніше Олена Кустова стала партнером агентства MullenLowe Adventa, яке вийшло з групи «АДВ Україна» у червні 2017 року.
Коментуючи нову подію, Олена Кустова, президент і представник McCann в Україні, зазначила, що за час керівництва з 2006 року, їй і її колегам – Сергію Урину, СЕО агентства, і Євгену Камінському, креативному директорові, вдалося провести релонч McCann Erickson (згодом THINKMcCANN) на українському ринку. Компанія отримала статус рекламного агентства №1 за ефективністю в Україні та зберігає лідерські позиції на ринку протягом багатьох років.
«Я дуже рада знову стати частиною цієї прекрасної команди і з нетерпінням чекаю можливості разом з нею відкрити нову сторінку в історії компанії. Ми плануємо утримувати високу планку креативності та ефективності, водночас забезпечуючи якісний сервіс, однак найголовніша наша перспектива – динамічний розвиток завдяки інтеграції нових бізнес-напрямків. Наш пріоритет – подальший розвиток діджитал-сервісів і надання якісних послуг, а також створення ефективних продуктів, які допоможуть нашим клієнтам у стабільному зростанні їхнього бізнесу», – коментує Олена Кустова.
Сергій Урин, CEO McCann Kyiv, зазначив, що успіх креативного бізнесу залежить від професійної репутації, вміння швидко реагувати на виклики ринку та оперативно ухвалювати ефективні рішення. Керуючись цими принципами, вони з Оленою спільно працюватимуть над реалізацією амбітних планів і нових напрямків.
Коментуючи нове призначення, Пабло Волкер, президент Europe McCann Worldgroup, сказав: «Ми дуже раді знову бачити Олену в команді агентства. Мережа McCann Worldgroup успішно розвивається по всьому світу, посідаючи провідні позиції в головних міжнародних рейтингах: McCann Worldgroup визнано рекламним агентством №1 у Global Effie Effectiveness Index 2018 року і креативним і ефективним агентством №1 у рейтингу WARC Effective 100 у 2019 році. Міжнародна експертиза нашої мережі разом із професіоналізмом і досвідом української команди, а також інвестування в розвиток новітніх технологічних сервісів забезпечать ту якість послуг агентства, що відповідатиме сучасним запитам і високим стандартам наших міжнародних і локальних клієнтів».
Нагадаємо, 1 квітня креативне агентство THINKMcCANN вийшло зі складу українсько-британської комунікаційної групи компаній razom, після чого змінило назву на McCann Kyiv. Мережа McCann Worldgroup входить до складу Interpublic Group.
Фото: Facebook