Завдяки широкому поширенню мобільних пристроїв час, що витрачається користувачами на споживання матеріалів медіа, зростає.
Зі слів керівника відділу прогнозування Zenith Джонатана Барнарда, максимальний час, що людина проводить в інтернеті, сьогодні приблизно дорівнює сумарному часу неспання. Однако в міру того, як розвиваються нові технології – особливо підключення 5G та інтернет-речей (internet of things), «верхня межа споживання медіа», зі слів Барнарда, незабаром буде обмежена тільки сном.
Згідно з даними Бюро статистики праці США, середній американець проводить у стані неспання 912 хвилин на день (приблизно 15 годин). За прогнозом агентства Zenith, середній американець буде витрачати на споживання медіаконтенту 636,6 хвилини щодня (70% часу).
Барнард зазначив, що вже протягом наступних двох років люди будуть витрачати ще 13 додаткових хвилин на добу на медіа.
І хоча США належать до країн з найвищим показником часу, що витрачається на споживання інформації від масмедіа, глобальний середній показник майже не відрізняється від нього.
Раніше на цьому тижні агентство Zenith опублікувало прогноз медіаспоживання, згідно з яким у поточному році 24% всіх медіа-матеріалів будуть споживатися з мобільних пристроїв, а в 2020-му – 28% (для порівняння в 2011 році цей показник становив лише 5%).