Згідно з даними Chartbeat, з жовтня 2017 року більша частина мобільної аудиторії заходить на сайти і в додатки ЗМІ найчастіше безпосередньо, рідше – через соціальні платформи на кшталт Facebook.
Діджитал
-
-
Діджитал
Кенійська влада зобов’язала громадян отримувати ліцензії на публікацію будь-яких відео в мережі
от TelekritikaВідтепер у Кенії будь-які відеоролики, опубліковані для загального перегляду, за законом зобов'язані мати ліцензію. Чи то фільми, телепрограми, відео на сайтах ЗМІ або ролики, зняті на смартфон і викладені в соціальні мережі окремими громадянами. -
Американська розважальна компанія на торгах у четвер обігнала Disney і стала найдорожчою компанією, що здійснює потокове онлайн-мовленням.
-
Аналітики з'ясували, що сторінкам брендів у соцмережах набагато легше «підключити споживачів» до взаємодії за допомогою #хештегів, а не відміток із назвою бренду і символом @ перед ним.
-
Діджитал
Дезінформації – бій: Facebook і Twitter анонсували нові правила для розміщення політичної реклами
от TelekritikaКерівництво найбільших соціальних мереж ухвалило рішення посилити правила розміщення політичних рекламних оголошень на тлі скандалів з можливим втручанням в президентські вибори США в 2016 році. -
ДіджиталНовини
Відразу кілька українських компаній стали переможцями SABRE Awards EMEA 2018
от TelekritikaВ Амстердамі відбулася церемонія нагородження SABRE Awards EMEA 2018. Премія присуджується провідним виданням The Holmes Report, яке спеціалізується в галузі PR і комунікацій. Українські компанії One Philosophy і «1+1 медіа» стали одними з переможців. -
Результати нового дослідження маркетингового агентства Mintel, в якому взяли участь жителі США віком 6-17 років, показують, що головними рольовими моделями юних американців є їхні батьки.
-
Федеральне мережеве агентство Німеччини (Bundesnetzagentur або скорочено BNetzA) запланувало проведення аукціону на частоти в діапазонах 2 ГГц і 3,6 ГГц, необхідні для роботи п'ятого покоління мобільного зв'язку 5G. Аукціон орієнтовно проведуть на початку 2019 року.
-
Американська аналітична компанія comScore підрахувала аудиторію найбільших американських інтернет-видань у квітні 2018 року. Лідером став сайт телеканалу CNN.
-
Як ми знаємо, президент США досить активний в соцмережах, більш того, він пише пости зі свого особистого облікового запису, а не з державного. Але останнім часом над блогерсько. діяльністю Трампа згустилися хмари.