До Дня журналіста «Телекритика» підготувала добірку відеолекцій і освітніх курсів для фахівців медіасфери.
Діджитал
-
-
ДіджиталЗМІ
На прикладі обкладинок з Г`ю Джекманом показана відмінність смаків чоловіків і жінок
от TelekritikaКористувач Reddit продемонстрував різницю в підходах видавців, що орієнтуються на чоловіків і на жінок. -
Діджитал
Потрібно повторити: людина, що завантажила найперше відео на YouTube, роздумує над другим
от TelekritikaДжавед Карім завантажив перший в історії відеоролик на популярний відеохостинг. Через 13 років він хоче повернутися до справи. -
Діджитал
Американська школярка купила картонного Денні Де Віто за $ 100 і пішла з ним на випускний. Актор не розгубився
от TelekritikaУ травні 2018 року мешканка штату Пенсільванія 17-річна Еллісон Клосс прославилася завдяки незвичайному вибору кавалера на шкільний випускний. -
За даними компанії маркетингових досліджень Kantar TNS в Україні, за травень охоплення аудиторії вітчизняних новинних ресурсів значно зросло порівняно з показниками за квітень.
-
Лише половина молодих людей у віці від 13 до 17 років користується соцмережею.
-
Найбільша соціальна мережа в світі за минулі десять років уклала домовленості про передавання даних користувачів і їхніх друзів із щонайменше 60 компаніями – виробниками телефонів, смартфонів і інших електронних пристроїв, зокрема й Apple, Amazon, BlackBerry, Microsoft і Samsung. Більшість цих угод діють досі.
-
ДіджиталМедіатусовка
90 відсотків інфлюенсерів готові працювати з брендами «за продукти»
от TelekritikaНа сайті щотижневого видання Adweek опублікували інфографіку про ринок інфлюенсерів. Селебрітіз соціальних мереж зізналися, що готові рекламувати бренди у своїх блогах, отримуючи натомість продукцію або послуги. -
АналітикаДіджитал
Аналітики представили результати дослідження аудиторії Telegram в Україні
от TelekritikaУкраїнський представник компанії маркетингових досліджень TNS – ТОВ «Тейлор Нельсон Софрез Україна» – провів аналіз української аудиторії мессенджера Telegram і представив його результати у форматі інфографіки. -
31 травня в Києві в рамках Київського міжнародного фестивалю реклами відбувся круглий стіл «Легально працювати в онлайні – реально», присвячений роботі рекламодавців і брендів з піратськими сайтами і ресурсами. Учасників круглого столу зібрала ініціатива «Чисте небо».