Видання виявило, що на мільйонах пристроїв із операційною системою Android встановлювалися спеціальні застосунки, утворюючи шахрайську мережу.
Діджитал
-
-
І це при тому, що вже на 30 вересня 2018 року року загальний борг Netflix становив $12 млрд.
-
На майданчику НСЖУ 22 і 23 жовтня Міжнародна федерація журналістів (МФЖ) проводить семінар, на якому обговорюється цифрова економіка та її вплив на роботу цифрових ЗМІ.
-
Найбільший у Східній Європі OTT-відеосервіс MEGOGO запускає музичний канал. І це буде не просто канал для трансляції кліпів і зарубіжних передач, творці обіцяють створювати власний контент і приділяти основну увагу українській музиці.
-
Асоціація швейцарських кабельних операторів Quickline розпочала активну співпрацю зі стримінговим сервісом Netflix. Згідно з угодою, нові інтернет-клієнти асоціації будуть отримувати безкоштовну підписку на Netflix терміном на один рік.
-
У третьому кварталі 2018 року кількість передплатників стримінгового сервісу зросла до 6,9 млн, що на 2 мільйони більше, ніж очікували експерти, повідомляє Business Insider.
-
Рафа Камарго, продакт-менеджер Facebook Portal, розповів виданню Techcrunch про те, що компанія планує розширити лінійку продуктів власних пристроїв наступного року.
-
«Бренди все частіше ведуть себе, як медіакомпанії», – можна було прочитати кілька років тому на будь-якому бізнес-ресурсі. Йшлося про те, що тепер фірмам доводиться боротися не тільки за покупця, а й за читача: адже коли сотні компаній намагаються осідлати чергову «вірусну» хвилю, контент-маркетинг – наше все. З тих пір ситуація не змінилася, але зараз бренди не тільки ведуть себе, як медіа в полюванні за інфоприводами: бренди й справді стають медіакомпаніями.
-
Прима української політичної журналістики і незмінний шеф-редактор «Дзеркала тижня» Юлія Мостова дала розгорнуте тригодинне інтерв'ю Дмитрові Гордону.
-
Творці месенджера Павла Дурова заявили, що блокчейн-платформу буде протестовано вже цієї осені. Про це повідомляє видання «Ведомости».