Сьогодні, 19 липня, команда FILM.UA Group поділилася новиною про те, що посадe керівника digital-напрямку групи обійняв Богдан Назаренко, який раніше очолював digital-департамент на телеканалі СТБ.
Діджитал
-
-
Сервіс BritBox, що є спільним дітищем BBC і ITV, запуститься на батьківщині в четвертому кварталі 2019 року.
-
The Facebook Journalism Project оголосив перших одержувачів грантів на розвиток локальних спільнот навколо новинних видань.
-
У 2021 році 52% від глобальних рекламних інвестицій йтиме на інтернет-рекламу.
-
Акції Netflix, що котируються на Nasdaq, втратили в ціні 12% на тлі новин про зниження кількості передплатників у США в другому кварталі
-
Слідом за найпопулярнішим хештегом #MeToo, жінки запустили ще один хештег, покликаний вкотре порушити проблему насильства – #мне_нужна_гласность.
-
Другий квартал 2019 року став найвитратнішим для інфлюенс-маркетингу за всю його історію. Суми, які американські та канадські компанії витрачають на рекламу у блогерів, зросли на 83%.
-
ДіджиталІнтерв'ю
Digital-директор 1+1 media Анна Ткаченко – про підривні технології, українські медіа та гроші
Трансформації на медіаринку неминучі: еволюційним чи революційним шляхом, але вони відбудуться. У рамках конференції DGTL Marathon #3 «Телекритика» докладно розпитала Digital-директора 1+1 media Анну Ткаченко про те, чи готова аудиторія до змін, чи є шанси у платної підписки і чому впровадження підривних технологій – це важливо. -
Акції Facebook зросли після того, як стало відомо про рекордний штраф у розмірі $5 млрд за неодноразові порушення конфіденційності
-
В YouTube хочуть створити співтовариство для кріейторів, а також надати їм нові можливості для побудови глобального бізнесу.