Відповідно до нового звіту Comparitech, компанія Social Data, яка продає маркетологам дані про інфлюенсерів у соцмережах, відкрила базу даних, що містить майже 235 мільйонів профілів без пароля або будь-якої іншої аутентифікації, необхідної для доступу до неї.
Злиті дані містять імена, контактну інформацію, особисту інформацію, зображення і статистику про передплатників. Профілі були взяті із загальнодоступних сторінок соціальних мереж в Youtube, TikTok та Instagram. 1 серпня цей витік виявив ресерчер безпеки Боб Дьяченко, який очолює дослідницьку групу Comparitech у галузі кібербезпеки.
Comparitech пише, що велика частина даних спочатку надійшла від нині недійсної компанії: Deep Social. Раніше Facebook й Instagram заборонили Deep Social використовувати свої маркетингові API у 2018 році й пригрозили судовим позовом, якщо він продовжить отримувати дані з профілів їх користувачів.
Дьяченко подав запит у Deep Social, проте адміністратори перенаправили його на компанію Social Datа, яка заперечує будь-який зв’язок з Deep Social. Social Datа заявили, що не вважають базу даних протиправною: «Усі дані доступні будь-якій людині з доступом в інтернет».
Читайте також:
TikTok больше года незаконно собирал пользовательские данные — WSJ
В сети обнаружили данные миллионов пользователей VPN-сервисов
Ініціатива «Чисте небо» зробила заяву щодо досудового розслідування MGID
ИТК присоединился к инициативе «Чистое небо»
Фото: “Телекритика”
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!