Чотири провідні телегрупи ─ 1+1 media, StarLightMedia, «Медіа Групи Україна» та Inter Media Group зміщують кодування супутникового сигналу своїх телеканалів на 8 днів ─ з 20 на 28 січня. Причина ─ великий потік нових клієнтів у провайдерів супутникового телебачення ─ Xtra TV та Viasat. Компанії отримали велику кількість звернень на підключення ТБ-послуг і не встигають опрацювати всі заявки до 20 січня. «Телекритика» отримала підтвердження від усіх чотирьох телегруп.
Група 1+1 media підтверджує перенесення дати кодування супутникового сигналу телеканалів «1+1», «2+2», ТЕТ, «Бігуді», «ПлюсПлюс» й «Уніан ТБ». «Таке рішення було ухвалено сьогодні, 16 січня, на прохання офіційних супутникових операторів і за результатами аналізу рівня готовності населення. За їх повідомленнями, зараз відбувається стрімке зростання інформаційних запитів від українців щодо кодування, а попит на підключення до послуги істотно перевищує пропозицію», ─ роз’яснює телегрупа.
«Попри всебічне інформування абонентів супутника про зміни у мовленні, на жаль, не всі завчасно подбали про придбання тюнерів, повернувшись до цього питання тільки зараз. З огляду на стрімке зростання попиту серед абонентів на супутникові приймачі та черги на підключення абонентів до офіційних супутникових операторів, група йде на вимушену відстрочку кодування сигналу на користь населення. Цей додатковий час дозволить абонентам, які відкладали кодування на останній день, встигнути забезпечити собі можливість перегляду їх улюблених телеканалів через супутник після кодування, а офіційні супутникові оператори зможуть пропрацювати всі звернення громадян», ─ прокоментував Ярослав Пахольчук, генеральний директор 1+1 media.
StarLightMedia також підтверджує продовження на один тиждень періоду кодування супутникового сигналу і перенесення дати з 20 на 28 січня 2020 року.
«Проєкт кодування супутникового сигналу, який забрав у нас майже рік активної роботи та кілька років планування і підготовки, добігає кінця. Це був дуже непростий процес, що має багато послідовних етапів і паралельних робіт, а також об’єднав величезну кількість учасників ринку. Але ми задоволені тим, з якими результатами підходимо до фінішу ─ ми реалізували всі наші плани й на наразі повністю готові до кодування. Ми під’єднали все необхідне обладнання, наші партнери підтвердили технічну готовність. Ми вже запустили HD-версії наших каналів, а масштаби проведених рекламних та інформаційних кампаній забезпечили високий рівень обізнаності наших глядачів і високий попит на підключення у наших партнерів. Ми бачимо, що глядачі наших телеканалів активно переходять на інші технології перегляду, зокрема DTH. З огляду на активність ситуації, що склалася, ми вирішили підтримати запит провайдерів про перенесення кодування на один тиждень. Ми розуміємо, що перепідключити понад 4 млн домогосподарств ─ завдання непросте, і ми прогнозували, що основний пік підключень припаде на останні тижні перед кодуванням. Для нас важливо, щоб партнери-провайдери встигли цей попит повністю задовольнити, щоб кожен глядач комфортно продовжив дивитися наші канали. А тому ми ухвалили рішення, що повний перехід на кодований сигнал відбудеться 28 січня 2020 року», – говорить Юлія Трибушна, директор дивізіону Digital & PayTV StarLightMedia.
Дату кодування з 20 на 28 січня зміщують також «Медіа Групи Україна» й Inter Media Group. Цю інформацію телегрупи підтвердили у коментарі “Телекритиці”. Офіційне повідомлення буде розіслано протягом дня.
Офіційне повідомлення Inter Media Group розмістила на сайті каналу “Інтер” у форматі відповідей на поширені питання.
«Медіа Група Україна» підтверджує зміщення супутникового кодування телеканалів «Україна», НЛО ТБ та «Індиго» таким повідомленням: «Наш провайдер супутникового телебачення XtraTV в останні дні отримує 10 тисяч дзвінків на день. Ми проводимо 1000 підключень на день. У майбутні пікові періоди ми розраховуємо на 10 тисяч підключень на день. Основний пік підключень, як ми й припускали, припав на останні тижні перед кодуванням. Також ми очікуємо, що пік підключень буде високим після кодування. Ми хочемо дати шанс телеглядачам встигнути підключитися до послуги до дати кодування. Після 28 січня серед каналів групи у відкритому вигляді на супутнику буде транслюватися тільки інформаційний телеканал «Україна 24». Таким чином жителі окупованих територій України ─ Донбасу та Криму зможуть надалі стежити за подіями в Україні».
Нагадуємо, що зміни торкнуться тільки абонентів відкритого супутника, а для абонентів платного супутника, цифрового ефірного (Т2), кабельного й інтернет-телебачення нічого не зміниться. Кодуються тільки розважальні канали. Інформаційні канали залишаються у відкритому доступі на супутнику.
Усього буде закодовано супутниковий сигнал 23 телеканалів: СТБ, ICTV, Новий канал, М1, М2, «Оце» (всі входять у групу StarLightMedia); «1+1», «2+2», ТЕТ, «ПлюсПлюс», «УНІАН ТБ» і «Бігуді» (усі ─ 1+1 media); «Інтер», НТН, К1, К2, «Мега», «Піксель», Zoom, «Enter-фільм» (Inter Media Group); «Україна», НЛО TV, «Індиго TV» («Медіа Група Україна»).
Фото: pixabay
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!