Як повідомляють джерела, Amazon заплатив близько 5 мільйонів фунтів стерлінгів за сезон шоу, зробивши The Great British Bake Off однією з найдорожчих розважальних передач у Великій Британії, поряд з Britain Gots Talent і The X Factor.
Американська компанія має намір використовувати шоу заради просування своєї продукції -– колонок Echo і віртуального помічника Alexa. Аудиторія Bake Off усі минулі сезони складалася з глядачів у віці від 16 до 34, а фінал минулого сезону привернув 11-мільйонну аудиторію (у тому числі тих, хто дивився і прямі ефіри, і повтори).
Нова угода з Amazon є справжнім переворотом для Channel 4, який раніше розглядав на спонсорів шоу два бренди: німецького виробника інгредієнтів для випічки Dr. Oetker і компанію Lail’s golden syrup. Але очікувана «війна торгів» не відбулася. Кожен з потенційних спонсорів пропонував лише 2 мільйони фунтів стерлінгів.
Сам же Channel 4 заплатив 75 мільйонів фунтів стерлінгів каналу BBC, щоб отримати найбільше шоу на британському телебаченні. Рекламодавці спочатку відмовилися від підписання великої спонсорської угоди, не знаючи, чи будуть глядачі стежити за шоу на новому каналі, тим більше, що тільки один суддя з журі, Пол Голлівуд, перейшов із BBC.
Конкуруючий канал ITV заявив, що Channel 4 заплатив за «порошок для випічки і намет», тоді як критики скептично ставляться до шоу з новими ведучими (Санді Токшвіг і Ноель Філдінг).
В угоду Amazon входить спонсорство Spinoffs Bake Off, додаткових фрагментів шоу зі знаменитостями і святковими заходами.
Незважаючи на розвиток діджитал-маркетингу, Amazon інвестує найбільше в традиційні медіа: телебачення, кіно, радіо, пресу і зовнішню рекламу. Спонсорство Bake Off є найзначнішим стратегічним рішенням Amazon.
«Індустрія витрачає багато часу на розмови про технічних гігантів і проблеми, з якими стикається телебачення, з точки зору конкуренції для реклами, – сказав виданню The Guardian один із керівників вищої ланки агентства з продажу ЗМІ. – Цікаво, що такий великий “бегемот”, як Amazon, націлився на одне з найбільших шоу на телебаченні, щоб просувати одні зі своїх провідних продуктів».
Amazon витрачає десятки мільйонів доларів на те, щоб виграти битву технічних продуктів. Помічник Alexa вже може виконувати такі функції, як складання списків покупок і відтворення музики, випереджаючи таких конкурентів, як Google Home.
Однак у американської компанії не все так добре. Днями президент США Дональд Трамп у своєму Twitter заявив, що Amazon платить недостатньо податків. Трамп упевнений, що один із найбільш впізнаваних і успішних брендів країни шкодить роздрібним торговцям.
«Я висловлював свої претензії до Amazon задовго до виборів. На відміну від інших, вони платять штатам і місцевій владі мало податків або не платять їх зовсім, використовують нашу поштову систему як свого посильного (чим завдають США величезних збитків) і витісняють із ринку тисячі рітейлерів», – написав Трамп.