Comcast і NBCUniversal розмірковують над тим, щоб зробити свій стрімінговий сервіс Peacock безкоштовним для всіх користувачів. Про це повідомляє The Verge.
Це рішення суперечить попереднім планам компаній. Первинною метою було запропонувати безкоштовний сервіс з рекламою для клієнтів Comcast, а іншим користувачам запропонувати платний пакет.
Новий план дозволить будь-кому безкоштовно користуватися сервісом завдяки внутрішній рекламі. У звіті компаній також зазначається, що клієнти, які хочуть дивитися шоу без реклами, можуть купити розширений тариф.
Якщо плани втілять у життя, Peacock стане першою великою потокової платформою, яка має повністю безкоштовну версію з рекламою з моменту створення Hulu.
Нагадаємо, Peacock вийде у комплекті з оригінальними серіалами, поряд з шоу від NBC, такими як Punky Brewster і «Зоряний крейсер “Галактика”» і навіть серіал «Офіс», який залишить Netflix у 2021 році. На сервісі також будуть доступні художні фільми від NBCUniversal.
Наразі точного рішення від компаній немає і Comcast ще роздумує над ціноутворенням.
Проте, безкоштовна версія стрімінгу має сенс для Comcast, а також відокремлює компанію від конкурентів, таких як HBO Max, Disney +, Netflix і Apple TV +, вартість користування якими коливається від $4,99 до $14,99 на місяць.
Раніше стало відомо, що стрімінговий сервіс медіакомпанія NBCUniversal плануює запустити у квітні 2020 року. Він отримає назву Peacock і налічуватиме 15 тис. годин контенту.
Фото: Reuters
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та Facebook!