25 жовтня Facebook планує запустити вкладку News, яка буде пропонувати матеріали від сотень новинних організацій. Деяким із цих видань компанія буде платити гроші за постачання контенту. Про це повідомив The Washington Post.
Запуск новинної вкладки повинен повернути найбільшу соцмережу в бізнес із доставки новин. Новий розділ також дозволить Facebook прямо конкурувати з сервісами агрегації новин, пропонованими конкурентами Google і Apple.
Сервіс від Facebook буде керуватися невеликою командою журналістів, які відбиратимуть топові новини. Однак в основному вкладка новин спиратиметься на комп’ютеризовані алгоритми, які будуть пропонувати матеріали, що відповідають інтересам користувачів: політика, спорт, охорона здоров’я, технології, розваги та інші теми.
До січня 2018 року Facebook був головним розповсюджувачем новин. Спад пішов після того, коли соцмережа змінила алгоритм ранжирування новин, показуючи в пріоритеті новинної стрічки пости членів сім’ї та друзів. Такий відступ від стандартів підірвав трафік багатьох видавців, тому Facebook таким чином спробує відновити частину цієї аудиторії. Хоча на цей раз вже не в новинних стрічках, а на окремій вкладці, яку користувачі зможуть за бажанням відкрити або ігнорувати.
Презентація нової функції відбудеться в Нью-Йорку 25 жовтня, в заході братимуть участь виконавчий директор Facebook Марк Цукерберг і Роберт Томсон, виконавчий директор News Corp, материнської компанії видання Wall Street Journal.
Таким чином, Facebook приєднається до зростаючої тенденції – платним новинам. У цій сфері зараз активно розвивається Apple, з його підпискою на новини в розширеному сервісі Apple News +.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що в перелік видань, які будуть співпрацювати з Facebook для вкладки News, увійшли проекти: The Wall Street Journal, Dow Jones, New York Post, Washington Post, BuzzFeed News, Business Insider та інші видання.
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та у Facebook!