“Мене залучили зробити експертну оцінку медіаактиву. Консультативну допомогу я поки що надаватиму поза штатом. Чи може «Фокус» перерости у постійне місце роботи для мене – загадувати наперед не хочу”, – розповів Микита Потураєв «Телекритиці».
З його слів, він має намір оцінити ситуацію у виданні та запропонувати своє бачення стратегії розвитку проекту. Хто реалізовуватиме запропоновану стратегію – стане відомо трохи згодом. Потураєв стверджує, що в найближчі два тижні нових керівних призначень у «Фокусі» не буде, а сам журнал продовжить виходити в штатному режимі.
“Важливо відбудувати систему не лише з виходу наступного номера, але й на перспективу, – ділиться планами Потураєв. – Я маю намір пропонувати іноваційні рішення для digital, а digital, своєю чергою, впливатиме і на принт”
Потураєв розповідає, що схожі консультації робив і для інших видань: “У випадку з «Фокусом» за два тижні, думаю, впораємося”. З 2000 по 2002 рік він працював у Національній раді з питань телебачення і радіомовлення. Також у його послужному списку – радник управління комунікацій та зв’язків з громадськістю в компанії Victor Pinchuk Foundation (зокрема, він опікувався газетою «Факти»), консультації для низки політичних партій.
Одне з останніх місць роботи Потураєва – радник в об’єднанні «Укроп». Однак на запитання про можливий зв’язок видання з цим політичним проектом Потураєв зі сміхом запевняє, що ні Коломойський, ні Корбан до нього непричетні.
Нагадаємо, у грудні Борис Кауфман продав журнал «Фокус» та сайт focus.ua власнику Business Radio Group (радіо «Шансон», DJFM, «Бізнес ФМ», «Улюблене») Анатолію Євтухову.
Фото: news.eizvestia.com